•Yenilmesi gereken ilk düşmanlar, öfke ile umutsuzluktur.
Şarkı: Yine Aynı (Sokrat ST feat Alet High)
Gözyaşlarını silen Samet etrafına baktı, ne yapacağını bilemezken sadece çok fazla olmayan sokağa bakıyordu.
Koskoca şehirde ne yapacaktı? Boş olan bir banka oturdu ve önünden geçen insanlara bakmaktan bir şey yapamıyordu. Nereye gideceğini bilmiyordu.
"Ulan Samet bok vardı değil mi o parayı verecek? Ne bok yiyeceksin?" Diye fısıldadı.
Elindeki valizi sımsıkı tutuyordu ve canının acımasıyla ufak çaplı bir küfür edip valizi yanına koydu.
Telefonunu cebinden çıkartıp arkadaşı Giray'ı aradı. Birkaç saniye çalması rağmen açan olmadı.
"Senin gibi kahpeyi ben..."
Telefonu cebine koyduktan sonra iki-üç kere kafasına vurdu.
"Ulan Samet ne bok vardı da şu pezevenğe para veriyorsun. Asıl kahpe sensin verdin de ne oldu, ne arıyor ne soruyor, şimdi ne yapacaksın evden de kovuldun?" Diye sordu kendi kendine.
Aklına polise gitmek geldi ama 73 yolsuzluğun ve suç oranın yüksek olduğu bir ülkeydi.
Birçok din, dil, ırk ve bilim insanı bu topraklarda yaşamasına rağmen ayrımcılık, özgürlüğün kısıtlanması ve en önemlisi de bilim yerine dine daha çok önem verilirdi.
Bilimi kabul etmeyen birçok insan vardı bu yüzden ülke ikiye bölünmüştü. Bilimi kabul edenler Kuzey'e bilimi kabuk etmeyenler daha doğrusu dinin ön planda olduğu kısım Güney'de yaşıyordu.
Kuzeyliler barışık insanlar iken Güneylilerde din,dil ve ırk ayrımı yapılıp kendi aralarında yine bölümmüştü.
Güneylilerin birçok dinleri vardı. Bölgede en yaygın inanış var Dayspouse(galaksinin ışık kaynağıdır, Güneş yani)'a inanlar ve toprağa inanlar var diğerleri ise azınlık dinlere mensuptur.
Kuzeyliler ise Evren'e inanırlar bir gün paralel evrenindeki kişiliklerini karşılaşacağını veya göreceğini inanırlar. Bu yüzden sürekli çalışma yaparlar teknolojileri gelişmiştir bundan dolayı da diğer ülkelere göre bilim daha gelişmiştir fakat 73'te siyah(kötü) ve beyaz(iyi) karakterli insanlar olduğu için ve siyah karakterler daha fazla olduğu için biyolojik savaşlar başlamıştır.
Radikal Gezegeni'ne ve 73'e hoş geldiniz.
*****
Sokakta öyle oturan Samet ne yapacağını bilmiyordu. Parası kalmamış, acıkmış ve susamıştı.
"Ama bu hikayede sadece biz başroldeyiz." dediğinde birden aklına fikir ile gülümsedi.
Samet ne Güney'de ne de Kuzey'deydi. Orta denilen hem Kuzeyli'nin yaşadığı hem de Güneyli'nin yaşadığı ve suç oranlarının yüksek bir bölgede yaşıyordu.
Bu yüzden çantasını sıkı sıkı tutuyordu her an çalma şansları vardı ve polisler ise rüşvet aldıklarından dolayı buna sessiz kalıyordu.
"Mutluluğun nirvanasındayım ve söyleyebilirim yeri gelmişken
Ben sadece huzur istemiştim ama ortaya karışık seni vermişler
Bakma bana o dakika tamam dedim yeter ki gül..."İlk başta utanıp söylediği şarkıyı kalabalık olduğunda insanların gülümseyip onu çektiğini görünce cesaretlendi.
"Senden öncesi bi ters bi düz senle başlar ve senle biter
Gülüm anlıyorum senle karışıyorum heran varsan tamam
Bu aşk üstüne basmaksa bak
Adını yazıyorum yürüdüğüm asfaltlara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
73
Ficção CientíficaAltı farklı hayat Altı farklı hayaller Samet Anış Sarp Bal Özüm Demirer Ece Pilu Victor Misérable Caner Akay . . . 73'te olmak istemezsiniz. 30.05.2020