''1''

48.9K 2.2K 14
                                    

".လမ္းခြဲရေအာင္..ရီေပၚ.''

ရီေပၚတစ္ေယာက္.အသက္ထက္ပိုခ်စ္ရတဲ့လူူစီကဒီစကားၾကားလိုက္ေတာ့.မယံုၾကည္ႏိုင္ျဖစ္သြားသည္။ အဆိုးဆံုးကေတာ့.ေနာက္ေနပံုမရဘဲတည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ျဖစ္ေနတဲ့လူေၾကာင့္.ရင္းထဲတင္းၾကပ္လာတယ္။

"..က်န္႔ေကာ.ဒါေနာက္စရာမဟုတ္ဘူးေနာ္..''

"..ငါ.တကယ္ေျပာေနတာ.ငါ.မင္းနဲ႔ေ႐ွ႕မဆက္ခ်င္ေတာ့ဘူး...''

"..ဘာလို႔လဲ.ဘာလို႔လဲ.က်န္႔ေကာပဲေျပာတယ္ေလ.ဘာေတြပဲျဖစ္လာျဖစ္လာအတူရင္ဆိုင္ၾကမယ္ဆို.။.ဘာလို႔အခုမွ႐ုတ္တရက္ႀကီး.လမ္းခြဲခ်င္ေနရတာလဲ..''

".ငါဒီလိုစိတ္ပ်က္စရာေကာင္းတဲ့ဘဝမ်ိဳးနဲ႔မေနခ်င္ေတာ့ဘူး။.အရင္တုန္းကေတာ့.ငါေနႏိုင္မယ္ဆိုၿပီးငါထင္ထားခဲ့တာ။.ဒါမဲ့.ဆင္းရဲတဲ့ဒဏ္ကို.ငါမခံႏိုင္ေတာ့ဘူး။.ငါ့ကိုလြတ္လပ္ခြင့္ေပးပါေတာ့...''

"...ေ႐ွာင္က်န္႔.ခင္မ်ားေစာက္ပါးစပ္ကိုပိတ္ထား!!!။.ခင္မ်ားထပ္ေျပာလို႔႐ွိရင္.ကြၽန္ေတာ္သတ္မိလိမ့္မယ္..''

ရီေပၚ.က်န္႔ေကာရဲ႕အက်ႌကိုေစာင့္ဆြဲၿပီး.ေဒၚသတႀကီးေအာ္ဟစ္မိတယ္။.သူဘယ္လုိလုပ္.လက္ခံႏိုင္မွာလဲ.။

"...ငါ့မိဘေတြက.ငါ့ကိုဆက္သြယ္လာတယ္။.တကယ္လို႔သူတို႔စီျပန္လာၿပီး.သူတို့စကားနားေထာင္မယ္ဆိုရင္.ငါ့ကိုသားအျဖစ္ျပန္လက္ခံေပးမယ္တဲ့..။.''

"..အဲ့ေတာ့ခင္မ်ားကကြၽန္ေတာ့္ကို.ထားခဲ့ဖို႔ေရြးခ်ယ္လိုက္တယ္ေပါ့..''

"...ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ရီေပၚရယ္။.ငါ့ကို.မင္းတကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုထြက္သြားခြင့္ေပးပါေတာ့...''

"..က်န္႔ေကာ.နည္းနည္းေလးမွေတာင္.ထပ္ၿပီးျပန္မစဥ္းစားေပးႏိုင္ေတာ့ဘူးလား။.ကြၽန္ေတာ္..ခင္မ်ားမ႐ွိဘဲမေနႏိုင္လို႔ပါ။.ကြၽန္ေတာ္ကိုမထားခဲ့ပါနဲ႔..''

"..ငါ..ေတာင္းပန္ပါတယ္...''

ခပ္တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့သူရဲ႕လက္ေတြကိုျဖဳတ္ခ်ၿပီး.ထြက္သြားတဲ့ခ်စ္ရသူရဲ႕ေက်ာျပင္ကိုေငးၾကည့္ရင္း.ရီေပၚ.ေနရာမွာတင္အ႐ုတ္ႀကိဳးျပတ္လဲက်သြားသည္။.ဘယ္ေတာ့မွခြဲမသြားဘူးဆိုၿပီးေပးထားတဲ့ကတိေတြကို.ေတာင္းပန္ပါတယ္ဆိုတဲ့စကားတစ္ခြန္းနဲ႔.လြယ္လြယ္ေလးခ်ိဳးဖ်က္သြားတယ္။..

Désolé { I'm Sorry } [ Completed ] Where stories live. Discover now