''12''

16.5K 1.7K 24
                                    

အနမ္းေတြကတျဖည္းျဖည္းၾကမ္းတမ္းလာၿပီး.ရင္ဘတ္ကအက်ႌၾကယ္သီးေတြကို.ျဖဳတ္ေနတဲ့ရီေပၚေၾကာင့္.ေ႐ွာင္က်န္႔တကယ္ထိတ္လန္႔လာတယ္။.သူအဆင္သင့္မျဖစ္သင့္ဘူး.အဲ့ကိစၥေတြအတြက္သူေၾကာက္တယ္။.ခက္ခက္ခဲခဲအသက္ရွဴေနရတဲ့သူ႔ကို..ရီေပၚကသနားဟန္နဲ႔.ႏႈတ္ခမ္းေတြကိုအလႊတ္ေပးလိုက္တယ္။.အဲ့အစားသူ႔ရင္ဘတ္ေတြဘက္.ေျပာင္းၿပီးရန္႐ွာလာေတာ့တယ္။.နဂိုတည္းကမွရီေပၚရဲ႔အားကိုမခုခံႏိုင္တဲ့သူက.အခုအခ်ိန္မွာလည္းရီေပၚေအာက္မွာ..ရီေပၚျပဳသမ်ွကိုခံေနရံုကလြဲၿပီးဘာမွမတက္ႏိုင္ခဲ့..။

ထူးဆန္းတဲ့ခံစားခ်က္ေတြေျကာင့္.ႏႈတ္ခမ္းပါးကေနညည္းသံေလးေတြထြက္မိသြားေတာ့.ရီေပၚကေက်နပ္သြားဟန္နဲ႔.သူ့လည္ပင္းကိုကိုက္ခဲလာတယ္။.ရွက္ရြ့ံစိတ္ေျကာင့္အသံမထြက္မိေအာင္.ႏႈတ္ခမ္းပါးေတြကိုကိုက္ထားလိုက္ေတာ့..ရီေပၚကသူ႔ကိုခပ္စူးစူးစိုက္ၾကည့္ၿပီး.လက္ေတြကသူ႔ခါးပတ္ေခါင္းကိုကိုင္လ်က္..

"..ရီေပၚ..ေကာေတာင္းပန္ပါတယ္..ေကာကိုလႊတ္ေပးပါ။.ေနာက္တစ္ခါမင္းမႀကိဳက္တာေတြ..ေကာမလုပ္ေတာ့ပါဘူး..''

ေ႐ွာင္က်န္႔.ရီေပၚကိုအတိတ္ကအတိုင္းရင္းရင္းနီးနီးေျပာၿပီး.ေဖ်ာင္းဖ်ဖို႔ႀကိဳးစားၾကည့္တယ္M.ဒါမဲ့ရီေပၚကနည္းနည္းေလးေတာင္ရပ္တန္႔သြားတာမ်ိဳးမ႐ွိပဲ.သူ႔ခါးပတ္ေတြကိုျဖဳတ္လိုက္တယ္။.

"..ဘာလို႔လည္း?ေကာလည္းသာယာေနတာပဲေလ။.ဘာလို႔အသည္းအသန္.ျငင္းေနရတာလဲ..''

"..ဟင့္အင္း.ငါမႀကိဳက္ဘူး.ငါမႀကိဳက္ဘူး..''

"..ေကာကသာမႀကိဳက္ဘူးေျပာေနတာ.ေကာရဲ႕ခနၶာကိုယ္ကေတာ့.ကြၽန္ေတာ္လုပ္ေပးတာကိုသေဘာက်ေၾကာင္းျပေနတယ္ေလ..''

လက္ေခ်ာင္းေတြကသူ႔ေဘာင္းဘီထဲနယ္ေက်ာ္လာၿပီး.ဆုပ္ကိုင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့.အသက္ေအာင့္မိသြားတယ္။.မ်က္လံုးခ်င္းယွဥ္ၿပီးမၾကည့္ရဲတာမို႔ေ႐ွာင္က်န္႔က.သူ႔မ်က္လံုးေတြကိုခ်က္ျခင္းပိတ္ခ်လိုက္တယ္။..ဒါမဲ့.ရီေပၚက..႔မ်က္ႏွာကိုစိုက္ၾကည့္ေနမွန္းေတာ့ .မသိစိတ္ကေနသိေနရတယ္။...

"..ေကာသိလား..အရင္တည္းကကြၽန္ေတာ္..ေကာကိုဒါမ်ိဳးေတြလုပ္ခ်င္ခဲ့တာ။..ဒါမဲ့ေကာကိုခ်စ္လြန္းလို႔..တန္ဖိုးထားလြန္းလို႔သာ.ကြၽန္ေတာ့္ကိုကြၽန္ေတာ္.စည္းခ်ထားခဲ့တာ။.လက္ထပ္ၿပီးသြားတဲ့အခ်ိန္က်မွ..ေကာကိုထိဖို႔ဆံုးျဖတ္ခဲ့တာ။.ဒါမဲ့...ဟက္.!..''

Désolé { I'm Sorry } [ Completed ] Where stories live. Discover now