ေ႐ွာင္က်န္႔.သူႏိုးလာတဲ့အခ်ိန္က်ေတာ့.အခန္းထဲမွာဘယ္သူမွ႐ွိမေန။.နာရီကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့.ရံုးဆင္းေတာ့မဲ့အခ်ိန္ျဖစ္တာမို႔.ထြက္သြားဖို႔ျပင္လိုက္တုန္း.အျပင္ဘက္ကေနတံခါးကိုဖြင့္လာတဲ့ရီေပၚ..
"..ႏိုးလာၿပီလား...''
"...အင္း...''
"...ဘယ္လိုလဲ..အိပ္ရတာအဆင္မွေျပရဲ႕လား..''
"......''
"..ဒီအခ်ိန္ထိနွစ္ႏွစ္ျခဳိက္ျခဳိက္အိပ္ေပ်ာ္ေနတာဆိုေတာ့.ညဘက္ေတြဘာလုပ္ေနတာလဲ။..မအိပ္ဘူးလား...''
".........''
"..က်စ္!!.ေမးေနရင္ေျဖေလ.လူကိုေဒၚသထြက္ေအာင္လုပ္မေနနဲ႔။..စိတ္႐ွိတိုင္းဆြဲေဆာင့္ၿပီးလုပ္ပစ္လိုက္ရင္..ငိုအံုးမယ္..''
"...ရံုးဆင္းခ်ိန္ေရာက္ၿပီ..''
"...?...?..?..''
"..ငါျပန္ေတာ့မယ္.ရံုးခ်ိန္မဟုတ္တဲ့အခ်ိန္ေတြဆို..ငါေနခ်င္သလိုေနခြင့္႐ွိတယ္မလား..''
ေမးတာတစ္ျခားာေျဖလာတာတစ္ျခာလုပ္ေနတဲ့ေ႐ွာင္က်န္႔ေၾကာင့္..ရီေပၚ.တလိပ္လိပ္တက္လာတဲ့ေဒၚသေတြကို.မနည္းထိန္းခ်ဳပ္ေနရတယ္။.မထံုတက္ေသးနဲ႔သူ႔ကိုၾကည့္ေနတာမို႔...ရီေပၚအသက္ျပင္းျပင္း႐ွဴထုတ္လိုက္ၿပီး...
"..ျပန္လိုက္ပို႔ေပးမယ္...''
"...ဟင့္အင္း..မလိုဘူး။.ငါ့ဘာသာျပန္တက္တယ္...''
သူ႔ေ႐ွ႕ကထြက္သြားတဲ့က်န္႔ေကာေၾကာင့္.ရီေပၚ.ေတာက္တစ္ခ်က္ေခါက္လိုက္ၿပီးေနာက္ကေနေျပးလိုက္ကာ..လက္ေမာင္းကေနကိုင္ၿပီးေစာင့္ဆြဲလိုက္သည္။..
"..လိုက္ပို႔ေပးမယ္လို႔.ေျပာရင္လက္ခံလိုက္ေပါ့။.ဘာေတြမာနႀကီးေနတာလဲ.မင္းရဲ႕မာနေတြက.ဘာမွသံုးစားဘူး။.ဒါေၾကာင့္ငါ့ေ႐ွ့မွာလာၿပီး..မာနႀကီးျပမေနနဲ႔...''
"......''
"..ၾကားလား..!!..''
ေဒၚသထြက္လြန္းတာေၾကာင့္စိတ္မထိန္းနိုင္ပဲအာ္မိေတာ့.တုန္တက္သြားတဲ့ကိုယ္ေလး။.ေတြ႔လား!!မသိရင္သူကပဲအမွားလုပ္မိတဲ့လူက်လို႔။.သူ႔ကိုလူဆိုးျဖစ္ေအာင္.အျမဲလုပ္တယ္။..သူ့အသံေျကာင့္.ကြက္ၾကည့္ကြက္ၾကည့္လုပ္ေနတဲ့လူေတြကို.မ်က္ေတာင့္နီနီႀကီးနဲ႔ၾကည့္ေပးလိုက္တာေၾကာင့္.မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီးထြက္သြားၾကတယ္။.က်န္႔ေကာကို႐ုန္းလို႔မရေအာင္လက္ေကာက္ဝတ္ကို.အားနဲ႔ဆြဲကိုင္ၿပီးကားပါကင္စီထြက္လာခဲ့တယ္။..
VOUS LISEZ
Désolé { I'm Sorry } [ Completed ]
FanfictionStart date - 30 May 2020 End date - 26 Sep 2020 Wang Yibo Xiao Zhan [ Both Zawgyi and Unicode ]