ရီေပၚ.သူႏိုးလာေတာ့ေဆးရံုမွာ။.သူဘယ္လိုလုပ္ေဆးရံုကိုေရာက္လာလဲဆိုတာ.သူသိခ်င္ေနမိတယ္။..ဒါမဲ့သူ႔ကိုဘယ္သူမွမေျပာျပ။.ရီေပၚ.မေန႔ကအေၾကာင္းေတြေခါင္းထဲပန္ဝင္လာေတာ့..ရင္ဘတ္ကေအာင့္ကာနာက်င္လာသည္။.အခုခ်ိန္ထိက်န္႔ေကာက.သူ႔ကိုထားသြားတာကိုသူလက္မခံႏိုင္ေသးဘူး။..ေ႐ွာင္က်န္႔ဆိုတဲ့လူကို..သူလက္လႊတ္မေပးႏိုင္ဘူး။..ဘယ္နည္းနဲ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္.အနားမွာ႐ွိေနေစခ်င္တယ္။...
ရီေပၚ..ေဆးပိုက္ေတြကိုဆြဲျဖဳတ္ၿပီး.က်န္႔ေကာရဲ႕အိမ္ကို.လိုက္သြားဖို႔ျပင္လိုက္သည္။.က်န္႔ေကာကသူ႔အပိုင္။.သူတို္႔လက္မထပ္ထားလည္း..က်န္႔ေကာနဲ႔သူအတူမေနရေသးလည္း.က်န္႔ေကာက.သူ႔ေနာက္လိုက္လာၿပီးတည္းကသူ႔အပိုင္လို႔.သူမွတ္ၿပီးသြားၿပီ..။..
ဒီလိုေတြတာျဖစ္လာမယ္မွန္း.သူႀကိဳသိထားရင္.လက္ထပ္စာခ်ဳပ္မွာအရင္တည္းကလက္မွတ္ထိုးထားမွာ။..ခမ္းခမ္းနားနားနဲ႔လက္ထပ္ဖို႔ဆိုတာကိုေမ့ထားပစ္လိုက္မွာ။..ႁပီးေတာ့လည္း..က်န္႔ေကာရဲ႕ခနၶာကိုယ္ကိုသိမ္းပိုက္ခဲ့မွာ။..
ခုေတာ့သူ႔မွာက်န္ခဲ့တာဆိုလို႔..ေနာင္တပဲ႐ွိတယ္။.ကားငွါးလိုက္ၿပီး.ေပက်င္းကက်န္႔ေကာမိဘေတြရဲ့အိမ္ကိုေမာင္းခိုင္းလိုက္သည္။.ဟိုေရာက္ေတာ့အလုပ္သမားေတြက.သူ႔ကိုအဝင္မခံဘဲအတင္းႏွင္ထုတ္ၾကတယ္။.ရီေပၚလက္မေလ်ာ့ပဲ.က်န္႔ေကာရဲ႕နာမည္ကိုေအာ္ေခၚေနေပမဲ့.အသည္းမာတဲ့က်န္႔ေကာကတစ္စက္ေလးေတာင္ထြက္မၾကည့္ခဲ့။..ရီေပၚ...ျခံေ႐ွ႕မွာဒူးေထာက္ကာ..ေတာင္းပန္ေနမိတယ္။...
အခ်ိန္ကိုက္သည္းျကီးမည္းျကီး.ရြာခ်လာတဲ့မိုးေတြက..သူ႔ရဲ႕နာက်င္မႈ့ကို.ေထာက္ခံေနသည့္အလား။.မိုးေရေတြေၾကာင့္.ခိုက္ခိုက္တုန္ေအာင္ခ်မ္းလာေပမဲ့..ရီေပၚ.ထိုေနရာကနည္းနည္းေလးမွမေရြ႔ခဲ့။.ေမ့လဲက်ေတာ့မဲ့အခ်ိန္က်.ေက်ာင္းတုန္းက.ရီေပၚအခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းျဖစ္တဲ့..မုယြမ္ကေရာက္လာၿပီး.ရီေပၚကိုေခၚထုတ္သြားသည္။.ရီေပၚ.မ်က္ရည္ေတြနဲ႔အျပည့္နဲ႔.က်န္႔ေကာရဲ့အခန္းကိုသာေငးၾကည့္ေနမိတယ္။...
ကြၽန္ေတာ္ကို.တကယ္ပဲမလိုခ်င္ေတာ့ဘူးလား.ေကာရယ္။.အရင္ကကြၽန္ေတာ္တို႔နွစ္ေယာက္ရဲ့အမွတ္တရေတြကို.တကယ္ေမ့ပစ္ႏိုင္ၿပီလား။..ကြၽန္ေတာ္ေလ.ေဟာဒီရင္ဘတ္ႀကီးကနာလြန္းလို႔ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ.။
KAMU SEDANG MEMBACA
Désolé { I'm Sorry } [ Completed ]
Fiksi PenggemarStart date - 30 May 2020 End date - 26 Sep 2020 Wang Yibo Xiao Zhan [ Both Zawgyi and Unicode ]