ရီေပၚ.အရင္တစ္ေခါက္ကသူ႔လုပ္ရပ္ေၾကာင့္.က်န္႔ေကာကေ႐ွာ့ရကာေဆးရံုေရာက္သြားတဲ့အထိ.ျဖစ္သြားခဲ့တာမို႔အစစအရာရာဂ႐ုစိုက္ခဲ့တယ္။.က်န္႔ေကာတစ္ခုခုျဖစ္သြားမွာကို.မလိုလားဘူး။
"..ေကာပစၥည္းေတြထည့္လို႔ၿပီးၿပီလား..''
"..ရီေပၚ.ငါတကယ္ႀကီး.မင္းနဲ႔အတူလာေနမွျဖစ္မွာလား...''
"..ေကာက.ကြၽန္ေတာ္ဒီအတိုင္းေျပာလိုက္တယ္လို႔ထင္ေနတာလား...''
"........''
"...မေနခ်င္လို့မရဘူး။.ဒီကိစၥကိုေကာကတိေပးထားၿပီးသား...''
".........''
စိတ္ညစ္ေနသလိုျဖစ္ေနတဲ့က်န္႔ေကာပံုစံေၾကာင့္.ရီေပၚအသာသက္ျပင္းခ်လိုက္တယ္။.ဘာလို႔မ်ားက်န္႔ေကာက.သူ႔ကိုအရင္ကထက္ပိုုၿပီးေ႐ွာင္ဖယ္ခ်င္ေနရတာလဲ။.အမွန္ဆိုရင္ထားသြားခဲ့တဲ့လူက.သူမဟုတ္ဘူးေလ။..စိတ္နာခ်င္ရင္ေတာင္သူကပဲနာသင့္တာ။
"..ေ႐ွာင္က်န္႔.ကြၽန္ေတာ္.ခင္မ်ားကိုအၾကမ္းမဖက္ခ်င္ဘူးေနာ္။.အခုေတာင္ခင္မ်ားအေပၚ.မေပါက္ကြဲမိေအာင္စိတ္ေတြထိန္းထားရတာ။.ဒါေၾကာင့္ကြၽန္ေတာ့္ကို.လူဆိုးျဖစ္ခ်င္ေအာင္မလုပ္နဲ႔..''
ပံုမွန္ထက္တင္းမာသြားတဲ့သူ႔ေလသံေၾကာင့္.က်န္႔ေကာကဆက္ၿပီးေျပာမလာေတာ့။.ပစၥည္းေတြကိုကားေပၚတင္ကာေနရာခ်လိုက္ၿပီး.ကားထဲမဝင္ေသးပဲရပ္ၾကည့္ေနတဲ့လူေၾကာင့္.ကိုယ္တိုင္ပဲအထဲဝင္ေစလိုက္တယ္။..
"..ဒါဆိုငါ့အတြက္.အခန္းသပ္သပ္ျပင္ေပး..''
"..???..''
"..ငါ..မင္းနဲ႔တစ္ခန္းတည္းမေနခ်င္ဘူး..''
"..မရပါဘူး။.ခင္မ်ားက.ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ပဲေနရမွာ..''
သူ႔စိတ္ထဲကအေတြးေတြကိုႀကိဳသိေနတဲ့အလား.က်န္႔ေကာကသူ႔ကိုစၿပီးစကားဆိုလာတယ္။.ဒါမဲ့လည္းသူကနဂိုတည္းက.တစ္ခန္းတည္းအတူေနဖို႔စဥ္းစားၿပီးသား။.ဒီလူသားကိုနည္းနည္းေလးေတာင္.သူ႔မ်က္စိေအာက္ကအေပ်ာက္မခံႏုိင္ဘူး။.
အိမ္ေရာက္တာနဲ႔ပါလာတဲ့.ပစၥည္းေတြကိုခ်ၿပီးသူ႔အခန္းထဲထည့္ေပးဖို့.အိမ္ကအလုပ္သမားေတြကိုခိုင္းေစလိုက္တယ္။.က်န္႔ေကာရဲ႔ပစၥည္းေတြကသိပ္မ်ားမ်ားစားစားမ႐ွိတာမို႔.သူ႔အခန္းထဲမွာပဲထားလို့အဆင္ေျပတယ္။.ဒါေတာင္မွသူ႔ပစၥည္း.သူသယ္မယ္လုပ္ေနတဲ့က်န္႔ေကာ။.သူကလုပ္စရာမလိုဘူးလို႔.ေျပာတာေတာင္မွမရ။.ေပကပ္ကပ္နဲ႔သူဘာသာပဲသယ္မယ္ဆိုၿပီး.အတင္းလုပ္ေနတာေၾကာင့္ေပြ႔ခ်ီလာခဲ့ေတာ့တယ္။.ဒီလူသားဟာေသူ႔ခံစားခ်က္ေတြကို.နည္းနည္းေလးမွနားလည္တာမဟုတ္ဘူး။.
KAMU SEDANG MEMBACA
Désolé { I'm Sorry } [ Completed ]
Fiksi PenggemarStart date - 30 May 2020 End date - 26 Sep 2020 Wang Yibo Xiao Zhan [ Both Zawgyi and Unicode ]