''16''

15.5K 1.6K 37
                                    

့ေ႐ွာင္က်န္႔ႏိုးလာေတာ့.သူ႔တစ္ကိုယ္လံုးကိုတင္းၾကပ္စြာဖက္ထားတဲ့ရီေပၚေၾကာင့္.ဘာလုပ္ရမွန္းမသိျဖစ္ေနတယ္။.သူလႈပ္လိုု္က္လို႔ရီေပၚႏိုးသြားမွာမလိုခ်င္သလို.ဒီပံုစံအတိုင္းႀကီးလည္းမေနခ်င္။.အက်ဥ္းအၾကပ္ထဲေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ.မ်က္လံုးေတြပြင့္လာတဲ့ရီေပၚ...

သူ႔ကိုမ်က္ေတာင္မခတ္စိုက္ၾကည့္ေနတာမို႔..ထသြားဖို႔ျပင္လိုက္ေတာ့သူ႔ခနၶာကိုယ္က..ပိုၿပီးေတာင္တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ေပြ႔ဖက္ျခင္းခံလိုက္ရတယ္။.သူ႔ခါးေတြကိုလက္ႏွစ္ဖက္လံုးနဲ႔အတင္းဖက္ထားၿပီး.သူ႔ရင္ခြင္ထဲေခါင္းႏွစ္လိုက္တဲ့ရီေပၚ။..မေနတက္တာမို႔႐ုန္းလိုက္ေပမဲ့.ရီေပၚရဲ႕႐ိႈက္သံေတြၾကားလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့..ရပ္တန္႔မိကုန္တယ္..

ရီေပၚ..ရီေပၚကငိုေနတယ္။.သူ႔အသက္ထက္ပိုခ်စ္ရတဲ့လူသားက.ငိုေနတယ္။.သူ႔ခ်စ္ရတဲ့လူက.သူ႔ေၾကာင့္နာနာက်င္က်င္နဲ႔.ငိုေနတယ္ဆိုတဲ့အသိက.သူ႔ႏွလံုးသားထဲကိုဓားစိုက္ၿပီးေမႊခ်လိုက္သလိုပဲ။..

"...ရီ....ရီေပၚ....မ..မငိုပါနဲ႔...''

"..က်န္႔ေကာ..ကြၽန္ေတာ္တို႔အရင္လို..ျပန္ေနလို႔မရဘူးလားဟင္...''

"..ငါ..ငါေလ..''

"..နာတယ္သိလား.ကြၽန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ထဲက.ႏွလံုးသားက.နာက်င္ရလြန္းလို႔..ေသေတာ့မဲ့အတိုင္းပဲ..''

"...........''

"..အဲ့ခံစားႀကီးေပ်ာက္ေအာင္လို႔.ေဆးေတြလည္းသံုးဖူးတယ္။.ဒါေပမဲ့ေဆးစြဲသြားတာပဲအဖက္တင္တယ္..''

"...ရီေပၚ...မင္း..!!..''

"..မအ့ံျသပါနဲ႔ေကာရယ္..အဲ့အခ်ိန္တုန္းက..အရမ္းနာက်င္လြန္းတာမို႔..ဘယ္လိုမွမခံစားႏိုင္လြန္းတာမို႔သံုးမိသြားတာပါ..''

"...ရီေပၚရာ.မင္းကြာ..မင္း..!..ဘာလို႔အဲ့ေလာင္ထိ႐ူးမိုက္ခဲ့တာလဲ။.ဘာလို႔ငါ့လိုလူအတြက္နဲ႔..မင္းဘဝႀကီးကိုဖ်က္စီးပစ္ဖိုႀကိဳးစားခဲ့ရတာလဲ..''

"..ကြၽန္ေတာ့္ဘဝႀကီးကေကာေလ။.ေကာကထားသြားမွေတာ့..ကြၽန္ေတာ္ကဘာလုပ္ဖို႔.က်န္တာေတြဂ႐ုစိုက္ရေတာ့မွာလဲ..''

"..........''

"..........''

"..ေကာ..ေကာလက္ခံေပးပါမယ္။.ဒါေၾကာင့္မို႔..႐ူးမိုက္တာေတြကိုမလုပ္ပါနဲရီေပၚရယ္။.မင္းသာ.မင္းသာထပ္ၿပီးေတာ့တစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္.ဒီတစ္ခါေကာတကယ္ေသလိမ့္မယ္။..ေကာက..ရီေပၚကိုျပန္လက္ခံေပးမွာမို႔..အရင္အခ်ိန္ေတြလိုေနရေအာင္ျကိဳးစားမွာမို႔..ရီေပၚဘက္က.ကိုယ့္ကိုထိခိုက္ေအာင္မလုပ္ဖူးဆိုတဲ့.ကတိေတြသာ.ေကာကုိေပးပါ..''

Désolé { I'm Sorry } [ Completed ] Where stories live. Discover now