part - 2

601 15 0
                                    

" မင္းနာမည္ဘယ္လိုေခၚလဲ”

ဘာမွျပန္မေျပာေသာ အႏွီေကာင္ငယ္ေလးကအေနသလိုပင္.

" ေကာင္းၿပီေလ..မင္းၾကည့္ရတာငါ့ထက္ငယ္တဲ့ပံုပဲ..မင္းအိမ္ဘယ္မွာလဲ ”

ေခါင္းငံု႔ျမဲငံု႔ေနေသာထိုေကာင္ေလးအား က်ေတာ္ဘာမွဆက္မေမးျဖစ္ေတာ့..ေသခ်ာတာကေတာ့ သူ႔မ်က္ဝန္းေတြကိုက်ေတာ္ျမင္ခဲ့ပါတယ္..

ကမာၻေျမလဲ sketch ဆြဲေနၿပီး ထိုေကာင္ေလးကသူ႔ေဘးမွာထိုင္ကာ သူဆြဲတာေတြကိုလုိက္ၾကည့္ေနတယ္..ခဏေနေတာ့..
"သခင္ေလးေရ!!! သခင္ေလး!! ”

ကမာၻေျမသူ႔ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူကကမာၻေျမကိုျပန္ၾကည့္လာသည္.. မ်က္ဝန္းေတြကအေရာင္မဲ့စြာကမာၻေျမဆီသူပန္းစည္းေပးသည္. ခဏၾကာေတာ့အေနာက္တိုင္းကုတ္အက်ႌနဲ႔လူႀကီးႏွစ္ေယာက္က ထိုေကာင္ေလးကိုလာေခၚသြားသည္.ကမာၻေျမက
" ဒီမွာ..ခင္ဗ်ားတို႔ သူ႔နာမည္ဘယ္လိုေခၚလဲသိလား ”

" aww..ေကာင္ေလး သခင္ေလးကိုစိတ္ထဲမွာသိပ္မထားပါနဲ႔..သူကဦးေႏွာက္သိပ္မေကာင္းဘူး..ဒါေၾကာင့္အျမဲေလ်ွာက္ေျပးၿပီးပန္းေတြေလ်ွာက္ခူးေနတာ..ေျပာရမယ္ဆိုက်ပ္သိပ္မျပည့္ဘူး..က်ေတာ္တို႔သခင္ေလးကိုေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးထားလို႔ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္..”

ထိုလူႀကီးႏွစ္ေယာက္ထဲကတစ္ေယာက္က ေျပာၿပီးထြက္သြားသည္..
" ဒီစကားေတြက်ေတာ္ယံုရမွာလား ”

အျပန္လမ္းတစ္ေလ်ွာက္လံုး ကမာၻေျမထိုေကာင္ေလးအေၾကာင္းသာ စဥ္းစားေနမိသည္..သူအဖြားအိမ္လာလည္တဲ့အခါတိုင္း သူဒီေကာင္ေလးကိုမေတြ႔ရ... အခုမွလာေတြ႔ေနျခင္းပင္..

ညေနစာစားၿပီး အိမ္ထဲမွာအားလံုးထိုင္ကာ အသီးစားေနစဥ္က်ေတာ္ျခံထဲကဒန္းေပၚမွာ ထိုင္ေနမိသည္..ေနာက္ကိုမွီကာ မိုးေပၚကၾကယ္ေလးေတြကို ၾကည့္လုိက္မိတယ္.. မွိတ္တုတ္မွိတ္တုန္ ၾကယ္ေလးေတြသည္ ထိုေကာင္ေလးမ်က္ဝန္းေတြႏွင့္ဆင္တူေနသည္..

" ေျမးေလး ဘာလုပ္ေနတာလဲ "

အိမ္ထဲကထြက္လာတဲ့အဖိုးက က်ေတာ့္ကိုလွမ္းေမးလာသည္.. အဖိုးကက်ေတာ့္ေဘးမွာလာထိုင္ကာ..

My Little symphony ( U + Z ) Where stories live. Discover now