"Hadi gelsene!"
"Geliyorum. 2 dakika ver lütfen." elimdeki ruju da dudaklarıma hafifce sürdükten sonra yerine koydum. Deri ceketimi de alıp odadan çıktım. İkişer ikişer merdivenleri inip Brianna'nın karşısında durdum. Benim aksime elbise tercih etmiş ve saçlarını da açık bırakmıştı.
"Ya bir kez olsun kız gibi giyecek misin?" gülüp kafamla inkar ettim. Benimkisi rahat dar pantalon ve üzerinden yine de rahat kazak. Kısa elbiseler topuklular benlik değil.
"Gidelim mi?" kafasıyla onaylayıp aynanın karşısına geçti ve makyajını inceledi.
"Kahretsin akmış." gözlerimi devirip kollarından tutup kendime çevirdim.
"Bakayım." sahteden inceledim. "Hayır çok güzel. Akmamış hadi gidelim." mızmızlanmasını yok saydıktan sonra evden çıktık. Arkamdan kapıyı kapatıp anahtarı çantaya attım. Arabama bindikten sonra anahtarı kontağa takıp çalıştırdım. Motorun sesini duyduktan sonra gaza basıp uzaklaştım. Yolun boş olmasından yararlanıp biraz daha gaza bastım.
"Biraz yavaş olsan Judy." bakışlarımı yoldan çevirip Bri'ye baktım. Hızdan rahatsız olduğu için koltuğa sinmiş ellerini de kemerine kenetlemişti.
"Geç kalmayalım." hızı biraz azaltıp radyoyu açtım.
Bu gün mekanikler yarışmasında kazandığımız için arkadaşlar arasında parti yapıyoruz. Tabi partide 2. Ve 3. yerleri almış gruplarda olacaktı. Ben ne kadar gitmek istemesem de grupun kaptanı olduğum için zorunda kaldım. Partiler de benlik değil. Şimdiye kadar gittiklerimde iğrenç şeylerle karşılaştım. Ağır alkol havası, kenarda durup ot içenler, odalardan gelen iğrenç sesler, yerlerde sızan sarhoşlar. Hepsi ve hepsi iğrenç. Aklıma geldiğinde bile midem bulanıyor. Bir de bunların hepsini canlı görüp de duymak var. Aman Tanrım!
"Bri şimdiden söylüyorum 1 saat kalacağız ve geri döneceğiz."
"Hadi ama-"
"İtiraz istemiyorum. Partileri sevmediğimi biliyorsun." diye lafını kestim.
"Ama ben seviyorum."
"O zaman ben de yalnız dönerim. Sen de kendine birini bulursun. Tabi ayık kafalı biri olursa." diye tehdit ettim. Bu kızın tehditden başka anladığı bir şey yok. Zaten bu nasıl bir mekanik oldu? Üstüne üstlük ben yıllardır nasıl arkadaş kalabildim?
"Bir kere olsun sen de eğlensene. Ya bu gün yarışmayı kazandık. Anlıyor musun? 2 aydır üzerinde çalışıyorduk ve haliyle üzerimizde yorgunluğu var. Seni bilmem ama ben tadını çıkarıcağım."
"Sabah kendini bir erkeğin yatağında bulmada." şerit değiştirip hızı artırdım.
"Korkma bulmam." başımı sallayıp yola devam ettim. Deli olacaktım bu kızın elinden.
Sonunda partinin geçireleceği barın önünde durunca derin nefes aldım. Arabadan çıkıp yavaş adımlarla bara girdik. İlk çarpan şey tabi ki de ağır alkol ve ter kokusu oldu. Brianna'nı takip edip çocukların oturduğu masaya gittim. Tüm grup oturmuş sohbet ediyorlardı. Grup derken 6 kişilik grupu kastediyorum. Ben, Brianna, Amelia, Michael, Benjamin ve James. Grupun kaptanı benim. Biraz egomuzu tatmin edelim değil mi?
"Nasılsınız kızlar?" kendimize yer edinip oturduk.
"İyiyiz. Siz?"
"Harika."
"Muhteşem."
"Güzel." verdikleri cevaplara kıkırdayıp önüme koyulan gazozdan yudum aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy | Shawn Mendes
Fanfiction"Sen deli misin be adam?" "Evet, sen deli ettin beni!"