0.9-I Hate You

167 16 18
                                    

Yarım saattir çalışıyordum ve açlıktan geberecektim. Bombanın hazırlanmasını artık ezbere bildiğimden ilkimde 5 saate yaptığım işi şimdi yarım saate büyük kısmını bitirmiştim. Geriye kalan kabloları ve bazı şeyleri kutusuna yerleştirip uzaktan kontrol etmek için kumandasını yapmak kalıyordu. Bunu da yemekten sonraya bırakacağız artık. Sandalyeden kalkıp kapıya gittim ve açıp dışarıya çıktım. O zaman Shawn'da odadan çıkıyordu. Çok geçmeden beni farkettiğinde yüzünde gülümseme yarandı. Kalbimde bazı değişikliklere tek bir gülüşü ile sebep oluyordu. Ah zalimin oğlu öyle gülmesene!

"Akşam için sabırsızlanıyorum." dedi yanıma gelirken.

"Ben de ama şimdi yemek için daha çok sabırsızlanıyorum." karnımdan çıkan uzaylı seslerini duymaması için koşarak oradan uzaklaşıp merdivenlerden indim ve mutfağa gittim. Arkamdan güldüğünü duymuştum. Buzdolabını açıp içinden hazır pizza paketini çıkardım ve ısıtıcıya koydum.

"Pizza mı?" kafamla onayladım ve bardaki uzun sandalyelere benziyen sandalyeye oturdum. Karşıma geçip oturdu ve ellerini masada birleştirdi. Gözü masadaki tek noktaya sabitlenmişti. Düşünceli görünüyordu.

"Bir şey mi var?" düşüncelerinden ayırdığında kafasını hızla yukarı kaldırıp gözlerime baktı. Mutfağın ışıkları sayesinde yeşile çalan ela gözleri adeta bir huzur kaynağına benziyordu. Alnına düşen bir tutam saçsa ağaca güzellik katan yeşil yaprak misali onu daha çekici ve daha güzel yapıyordu.

"Ethan ve arkasına saklandığı grubu bir iş peşinde."

"Şimdi evde mi?"

"Hayır. O yüzden diyorum ya. Artık zamanı geldi." anlamaz gözlerle bakarken öne eğildi.

"Çocuklarla plan yaptık. O bizden bilgiler almak için burada olduğu için biz de ona istediğini vereceğiz."

"Nasıl yani?"

"Ona yapacaklarımızı kendimiz duyması için yanında söyleyeceğiz." korkuyla gözlerim açıldı. Ne yani kendi elleriyle kendilerini çukura mı sokacaklar?

"Ama yanlış bilgiler vereceğiz. Onlar bizim dediğimiz şeyleri yapacağımızı düşünüp bize atak yapacakken biz önce davranıp onları elimize alacağız." taşlar şimdi yerine oturdu. Bu çocuğun kıvrak zekasına hayranım.

"Ava giderken avlanacaklar." güldü.

"Aynen öyle."

"Peki bunu neden bana anlatıyorsun?" arkasına yaslandı ve boğazını temizledi.

"Yardımına ihtiyacım var." işin altından bunun çıkacağını bilmeliydim.

"Anlat." gözünde yaranan sevinçle gülümsedi. Galiba onaylamayacağımı düşünüyordu.

"Şimdi şöyle..." tüm planı anlatırken o kadar dikkatli dinlemiştim ki tek bir noktayı bile kaçırmamıştım.

"Şimdi bu planın bir parçası olmaya hazırmısın?" arkama yaslanıp düşündüm. Hazır mıydım?

"Söz veriyorum kılına bile zarar gelmeyecek." gözlerinin içine baktım. İçinde kabul etmeyip tüm planını mahvedeceğim için hissettiği korkuyu ve biraz da umudu gördüm. Bu gördüklerimi benden başkası görebiliyor muydu? Yoksa iç dünyasını sadece bana mı açıyordu? O kabuğu sadece benim görmem için mi aralıyordu?

"Ben doğuştan hazırım Shawn." ikimizde güldüğümüzde pizza aklıma geldi. Hemen ayağa kalkıp kızdırıcıdan pizzayı alıp masaya bıraktım ve çekmeceden iki tane tabak çıkarıp önümüze koydum. Shawn bir dilim alıp koca ısırık aldı. Ben de çok beklemeden kendi tabağıma peyniri daha çok olan kısmı koydum ve yemeye koyuldum.

Crazy | Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin