"Sare, salatayı yaptın mı?" Annemin bana seslenmesiyle telefonumu bıraktım. "Yapacağım anne." diye seslendim.
Oturduğum koltuktan kalkarken kardeşimin kafasına vurdum. "Kalk sen de bana yardım et." Aramızda bir yaş vardı.
"Bak Sare, kafama vurma döveceğim artık." diye bağırıp ayağa kalktığında geriye çekildim.
"Anne, Kaan saçlarımı çekiyor!" Annemin buraya geleceğini bildiğim için gülerek kapıya doğru kaçtım. Kaan gözlerini açarak bana bakıyordu.
"Pes sana." dedi şaşkınlıkla. Gülüp onuzlarımı silktim. Annem biraz sonra kapıdan göründü. "Kaan, ablana dokunma."
Kaan kafasını salladı. "Tamam anne." dedi sadece. Güldüm. Kaan'a her zaman böyle yaptığım için alışmıştı.
Ben mutfağa giderken Kaan da peşimden gelmişti. "Sen şeytanı bile kandırırsın var ya." Ona bakıp omzumu silktim. "Abartma Kaan."
Kaan mutfaktaki sandalyelerden birisine oturduğunda ben de annemin yıkadığı salata malzemelerine doğru gidip doğrama tahtasını önüme çektim. Bıçağı da elime aldıktan sonra doğramaya başladım.
"Akşam dışarı çıkacağım ben." diye konuştu Kaan. Ona doğru baktım. "Ben?" dedim sorarcasına. Mahallede hep beraber gezen bir arkadaş grubumuz vardı.
"Kızlarla konuş, gelirseniz gelin." Kafamı salladım. Genelde birlikte dışarı çıksak da hiç yan yana gezmezdik. Tek faydaları ailelerimizin başımızda erkek var diye akşamları bizi dışarı göndermeleriydi. Maalesef ki akşamları tek başımıza dışarı çıkmamıza izin vermiyorlardı.
"Semih gelmiş, haberin var mı?" diye konuştuğunda elimdeki bıçakla kalakaldım. Semi mi gelmişti?
"Semih mi gelmiş?" dedim yüzümü tamamen Kaan'a dönerken. Kaan masadakı örtüde parmaklarını gezdirmeyi bırakıp bana baktı. "Evet ama niye şaşırdın?"
Çünkü bana çocukluk arkadaşım olduğunu söyleyen birisi yazıyor.
"Yıllardır görnüyoruz çünkü." diye geçiştirdim. Semih ortaokuldayken gitmişti. Babası polisti ve tayini çıkmıştı. Onu severdim ve gittiğinde de çok üzülmüştüm.
"Akşam o da gelecek." diye konuşan Kaan'a cevap vermeyip salata malzemelerini doğramaya devam ettim. Bana mesaj atan Semih olabilir miydi? Bence olamazdı.
Eğer bana mesaj atan kişi yalan söylemiyorsa o değildi. Çünkü mesaj atan kişi ona beş tane taş verdiğimi söylemişti. Ben kimseye taşlarımı vermezdim. Çok küçükken verdiysem de hatırlamıyordum.
Salatayı yaptığım süre boyunca kendi kendime birçok soru sormuştum.
Semih'in bana mesaj atan kişi olup olmadığına emin olamıyordum. Sözlerine bakılırsa değildi ama bir anda ortaya çıkması beni şüphelendirmişti.
Salatayı yaptıktan sonra masayı da hazırlayıp diğerlerini çağırmıştım. Akşam yemeğini yerken Kaan'ın gözlerini üzerimde hissediyordum.
"Bu akşam dışarı çıkacağız." diye konuştu Kaan. Babam kafasını kaldırıp Kaan'a baktı. "Nereye?" diye sordu.
"Semih gelmiş, çocuklarla görüşeceğiz." Babam ona başını sallarken Kaan'ın ayağına ayağımla vurdum. Bana baktığında kendimi gösterdim.
"Sare de gelecek." Babam bu kez bana döndü. "Sen ne yapacaksın?" diye konuştu. "Biz de kızlarla dışarı çıkalım dedik."
Babam elindeki çatalı bırakırken kafasını iki yana salladı. "Gece vakti dışarıda ne yapacaksınız siz?" Kaşlarım çatılmıştı. "Kaan ne yapacaksa onu." diye sinirle konuştum.
"Baba, biz yanlarındayız zaten." diye konuştu Kaan. Kaan olmadığında illaki başıma bir şey mi gelecekti? İzin verseydi ne vardı?
"Dikkatli olacaksınız ama. Sakın birbirinizden uzaklaşmayın." Kafamı salladım. Zaten gideceğimiz yer en fazla aşağıdaki parktı.
Yemekleri yedikten sonra odama gidip kızlara mesaj attım. Hepsi de geleceğini söylemişti. Üzerime kıyafetlerimi giyip şalımı taktım.
Odamdan çıkarken karşı odadan Kaan çıktı. "Parka mı gidiyoruz?" diye sordum. Kaan kafasını salladı.
O önde ben arkada evden çıkarken telefonuma bir mesaj geldi.
Başıma Bela: Neden bana hiç mesaj atmıyorsun?
Sare: Neden atayım?
Başıma Bela: Çünkü ileride kocan olacağım
Sare: Tamam.
Başıma Bela: Bu kadar çabuk kabul edeceğini düşünmemiştim
Başıma Bela:
Sare:
🌠
Buyurun Sare'nin hayatı...
Canım sıkıldı bir bölüm daha yayınladım...
Biraz ileriye ışınlansak keşke ya. İlk bölümler çok yavaş oluyor xoskzlsls
Diğer texting kadar kolay yazamıyorum bu arada :") Halledeceğiz.❤
Yorum yapıp vote bırakmayı unutmayalım.🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuran Kursu'nun Muhafızı | texting
Short Story0545.......: Annem her kış Kuran Kursu'na giderdi 0545.......: Beni de yanında götürürdü 0545.......: Oraya gitmeyi hiç sevmezdim 0545.......: Sonra sen beni yanına çağırmıştın 0545.......: Seni de annen getirmişti 0545.......: Onlar hocayla Kuran o...