Dildâr: Sare, gelmiyor musun?
Sare: Geldim geldim
Sare: İniyorum şimdi
Otobüsten inip okula doğru yürümeye başladım. Uraz'la her gün fakülteye birlikte giriyorduk. Bazen otobüste buluşuyor bazense okul önünde buluşuyorduk.
Atkımı geriye atarak dikkatli adımlarla yürüdüm. Yerler kaygandı. Biraz daha türüdükten sonra merdivenlerin önünde beni bekleyen Uraz'ı gördüm.
Adımlarımı biraz hızlandırarak ona doğru gittim. Ayağım kaydığında korkuyla kendimi dengeledim. Uraz bana doğru gelmeye başlamıştı.
Yanıma gelince elimden tutarak beni kendisine doğru çekti. "Düşecektin." diye sessizce azarladığında ona baktım. Atkımı boynuma doğru indirip ağzımı açığa çıkardım.
"Sana da merhaba." diye konuştum. Uraz beni fakülteye doğru çevirdi. "İçeride konuşalım, çok soğuk." dediğinde koluna tutunarak yürümeye başladım.
Kar yağmamıştı ama yerler dondu. Sabahın erken saatleri olduğundan olmalıydı.
"Bugün nişanımızın ikinci ayı." diye konuştuğumda bana doğru baktı. "Rol mü değiştirdik biz? Sen mi gün sayıyorsun artık?" dediğinde gülerek başımı koluna doğru değdirdim.
"Uğraşma benimle." diye konuştum. Ona alışmıştım. Hem de öyle çok alışmıştım ki, birkaç saat konuşmasam evin içinde herkese çatıyordum.
"Dersin kaçta senin?" diye sorduğumda bana baktı. "Bir saat var daha." dediğinde başımı salladım. Fakülteye girmiştik. Dersimin olacağı derslik bu kattaydı. "Ama benim dersim 10 dakika sonra." diye konuştum.
Uraz renkli gözleriyle bana bakıp usulca başını salladı. "Biliyorum." Kolundan ayrılarak tamamen ona döndüm. "Keşke erken gelmeseydin. Ne yapacaksın şimdi?" diye konuştum.
Sağ elimi tutarak gülümsedi. "Bir şey olmaz otururum." Ben de ona gülümsedim.
"Dersten sonra hemen gidecek misin?" diye sordum bu kez. Aslında birlikte vakit geçirmek istiyordum. "Bir yerlere gideriz diye düşünmüştüm ama?" diye sorguyla konuşunca memnuniyetle kafamı salladım.
"Ben de öyle düşünmüştüm." Uraz içten bir şekilde gülümseyerek elimi bıraktı. "Buyurun dersinize gidin hanımefendi." diye konuştu. Her zamanki gibi elini uzatarak sınıfımın olduğu tarafı göstermişti. Bu hareketine bayılıyordum.
"Görüşmek üzere beyefendi." deyip önünden yavaşça geçip gittim. Sınıfa girip bir yere oturduktan sonra çantamdan defterimi çıkardım.
Resmen sırıtmaktan dudaklarım ağrıyordu. İki aydır böyle olsam da nikahtan sonra daha mutluydum. Yani yaklaşık bir buçuk aydır. Ona yakın olmak beni çok mutlu ediyordu.
Hoca gelene kadar telefonumu çıkardım. Elbette grupta mesajlar vardı.
Dikkat Evli Var!
Öykümcüm: Bu saatte okul mu olur ya
Öykümcüm: 08.20 olacağaına 20.08 olsun işte
Öykümcüm: Bıktım valla bıktım
My Rose: Üf bugün benim dersim de erken
My Rose: 09.00 da
Öykümcüm: Ulan ona da razıyım be
Öykümcüm: 7 de kalkıp hazırlanıyorum
Öykümcüm: Bıktım
My Rose: Aynı yollardan geçtim...
Sare: Ben de derslikteyim şu an
Sare: O kadar da kötü değil erken uyanmak
Öykümcüm: BİZİM SENİN GİBİ KAVUŞMAK İSTEDİĞİMİZ NİŞANLIMIZ YOK
Öykümcüm: PARDON KOCAMIZ!
Sare: Aynı görümce gibisin var ya
Sare: Uraz'ın kardeşi olsan sana katlanamazdım xosmzsmxmxm
My Rose: Sahi Uraz'ın kardeşi var mı?
Sare: No
My Rose: Kavuştun mu eşine
Sare: Hehehehe
Sare: Az önce yanındaydım
Öykümcüm: Allah'ım şu evreye gelmek istiyorum artık
Öykümcüm: Ağlıcaaam
Öykümcüm: Bizim sınıfta bir çocuk var
Öykümcüm: İsmi Bahadır
Öykümcüm: Ya malın teki vallahi
Öykümcüm: Sınıfa girdiğinden beri şarkı söylüyor
Öykümcüm: Şimdi patlatcam kafasına
Sare: Patlat xbdbzbsxbx
My Rose: Sakin ol küçük adam
My Rose: Kaan'a söyle o patlatsın
Öykümcüm: Kaan da kesin beni dinler ha xjdnxlskxmdd
Sare: Benim selamımı söyle
Öykümcüm: O zaman hiç yapmaz
My Rose: D0rU
My Rose: Çiğdem uyuyor mu ki
Öykümcüm: Çiğdem'e bile özeniyorum şu an
Öykümcüm: Kesin uyuyordur...
Öykümcüm: Ağlamaya gidiyorum by
Sare: By
My Rose: By
🌠
Bahadır hoş geldin annem xksmxmxmx
Öykü'yle Bahadır'ı benzetiyor musunuz?
(Bahadır Gece Şarkım textingimden bir karakter.)
Sınır: 150 Vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuran Kursu'nun Muhafızı | texting
Short Story0545.......: Annem her kış Kuran Kursu'na giderdi 0545.......: Beni de yanında götürürdü 0545.......: Oraya gitmeyi hiç sevmezdim 0545.......: Sonra sen beni yanına çağırmıştın 0545.......: Seni de annen getirmişti 0545.......: Onlar hocayla Kuran o...