Oturma odasında oturuyorduk. Az önce nikahımız kıyılmıştı. Evet evet az önce.
Uraz ile evlenmiştim.
Her şey o kadar hızlı gelişiyordu ki. Ne ara onu sevmeye başlayıp onunla evlenmeyi kabul etmiştim bilmiyordum.
"Baban memlekette mi?" diye soran babama baktık. Sanki bilmiyordu! Tamamen laf olsun diyeydi.
"Evet, efendim. Ankara'da şu an."
Benimle konuşurken cıvığın teki olan Uraz, annemle babamla konuşurken tam bir beyefendi oluyordu.
"Uraz, gelince sormadım da yavrum karnın aç mı?" Annem salona girerken Uraz'dan başkasına bakmıyordu.
"Tokum, teşekkür ederim." dediğinde gülesim gelmişti. Uraz ne zaan konuşsa gülesim geliyordu aslında.
"Eve tıkılıp kalmayın çocuğum, çıkın gezin hadi." Annemin konuşmasıyla Uraz'ın bakışları bana döndü. Gözleri parlıyordu resmen.
Uraz bana bakmaya devam ederken bakışlarımı anneme çevirdim. Gözleriyle bana sinirli bir bakış attığında ayağa kalktım. "Ben çantamı alayım çıkalım o zaman." diye konuştum.
Uraz bana gülümseyince odadan çıkıp kendi odama doğru yürümeye başladım. Resmen kalbim ağzımda atıyordu. Onunla baş başa olacak olmak beni mutlu ediyordu.
Odama girdiğimde çantamı alıp içini kontrol ettim. O sırada odamın kapısı açıldı ve annem içeri girdi.
"Uraz yavruma don don davranma vallahi bacaklarını kırarım senin." demesiyle gözlerimi açarak suratına baktım.
"Öncesinde bir şey demiyordum ama bak az önce nikahınız kıyıldı. Çocuk gözlerine nasıl bakıyor sen çocuğa gülümsemiyorsun bile." diye kısık sesle konuştuğunda nefesimi verdim.
"Anne alışmaya çalışıyorum işte." Annem ellerini önünde birleştirerek suratıma bakmaya devam ettiğinde ondan bakışlarımı çevirdim. Çantamı boynumdan geçirdim.
"İyi davranacağım damadına korkma." Annem bir şey demeden bana arkasını dönüp odamdan çıkınca ben de peşinden çıktım.
Oturma odasının kapısına gelince içeriye baktım. Uraz, babamla konuşuyordu. Babamın bakışları beni bulunca Uraz da bana döndü. "Hazır mısın?" diye sordu. Usulca başımı salladım.
Uraz babamla annemin elini öptü. "Görüşmek üzere efendim." dedi. Annem Uraz'ın kolunu sıvazlayaral gülümsedi. "Akşam yemeğine bekliyorum." dedi. Uraz ona gülümseyip bana doğru geldiğinde kenara çekildim.
Birlikte kapının önüne doğru yürüdük. Askılıktan montumu alıp giyindim. Uraz da kendi montunu giydi. Botlarımızı da giydikten sonra evden çıktık.
İçime derin bir soluk çektim. Soğuk ürpertse de güzel hissettirmişti. Urazla evin önünden birkaç metre uzaklaştıktan sonra Uraz kafasını bana çevirdi. Ben de ona çevirdim.
"Düşeceksin şimdi." diye konuştum. Bana bakarak yürüyordu. "Yan yana, birlikte yürüdüğümüze emin olmaya çalışıyorum." dediğinde önüme dönüp gülümsedim.
Biraz daha yürüdükten sonra bizim sokaktan çıkmıştık. Uraz hâlâ dönüp dönüp bana bakıyordu.
"Sare." diye konuştu. Başımı ona çevirdim. Yerinde durduğunda ben de durdum. Tamamen bana dönmüştü.
Bedenimi ona çevirirken güzel gözlerine baktım. İçim rahat bir şekilde gözlerine bakmam öyle güzeldi ki...
"Elini tutabilir miyim?" dediğinde başımı eğerek ellerine baktım. O da benim ellerime bakmıştı.
İki elimi uzatarak onun ellerini tuttum. Kalbimde adeta bir zelzele vardı. Nefesim bile titriyordu. Elleri öyle yumuşaktı ki.
Başımı kaldırıp gözlerine baktım. O hâlâ ellerimize bakıyordu. Uraz sağ eliyle benim sol elimi yukarı doğru kaldırdı.
Ne olduğunu anlamadan parmaklarımın üzerinde dudaklarını hissettim. Öyle yumuşak bir öpücüktü ki...
Kalbim hızını iyice artırırken şu soğukta terlemeye başladığımı hissettim. "Ellerin hayal ettiğimden de güzel Sare."
Elimi geri indirdiğinde ellerimizi birbirinden ayırmadık. Gözlerine bakmak hoşuma gidiyordu ancak uzun süre bakamıyordum.
"Saatlerce burada böyle bekleyebilirim." deyip ellerini çevirdi. Şimdi benim ellerimi o tutuyordu. Baş parmağıyla ellerimi okşadı.
"Güzel olduğuna emindim de bu kadar güzel olduğunu tahmin dahi edememişim."
14 yıl beni bilmeden sevmişti.
"Utanıyorum." diye sessizce fısıldadığımda güldü. "Tamam, susuyorum şimdilik." deyip sağ elimi bıraktı.
Soluna doğru dönüp sol elimi daha sıkı tuttu. "Artık ellerini ellerimden ayıramazsın Sare."
Ayırmak istediğim de söylenemezdi.
🌠
Textsiz bir bölüm olsa da çok minnoş bence yaa. Textsiz bölüm sevmeyenler üzgünüm ama bu hikayede böyle bölümler de olacak. :")
Uraz gözüme aşırı masum geliyor ya.😻
Neyse ben uyumaya gidiyorum. İyi geceler herkeseeee.🌹
Sınır: 145 Vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuran Kursu'nun Muhafızı | texting
Short Story0545.......: Annem her kış Kuran Kursu'na giderdi 0545.......: Beni de yanında götürürdü 0545.......: Oraya gitmeyi hiç sevmezdim 0545.......: Sonra sen beni yanına çağırmıştın 0545.......: Seni de annen getirmişti 0545.......: Onlar hocayla Kuran o...