on altı

17.2K 1.6K 358
                                    

Başıma Bela: Bana bir yemeğin tarifini verebilir misin?

Sare: Hayır.

Sare: Git internetten bak.

Sare: Ya lütfen yazma bana.

Sare: Seninle bu şekilde keyfii konuşmam doğru değil.

Sare: Boş yere günaha girmek istemiyorum.

Başıma Bela: Senin günahların da bana yazılsa olmaz mı?

Sare: Olmuyor öyle.

Başıma Bela: :"(

Başıma Bela: Ama ben sana mesaj atmaya devam edeceğim

Sare: Ben de seni engelleyip üç gün oruç tutarım.

Sare: Uğraşamam seninle.

Başıma Bela: Cümlelerin çok kırıcı

Başıma Bela: Ben alalade birisi değilim

Başıma Bela: 20 yıllık hayatımı seni sevmeye adamış birisiyim

Başıma Bela: Uğraşamam seninle cümlesi beni çok kırıyor

Başıma Bela: Bari cümlelerini seçerken dikkat et

Başıma Bela: İnan bana zor değil

Başıma Bela: Ben hiç zorlanmıyorum

Sare: Ben kırıcı bir insan değilim.

Sare: Tanımadığım herkesle böyle konuşuyorum.

Sare: Bundan dolayı bana kızamazsın.

Başıma Bela: Sare anlamıyor musun?

Başıma Bela: Ben sana kızmıyorum

Başıma Bela: Ben senden sevgi dileniyorum

Başıma Bela: Ben senden çiçek beklerken sen bana diken veriyorsun

Sare: Ben böyle birisiyim işte.

Sare: Sana beklediğin çiçekleri veremem.

Sare: Vazgeç bana yazmaktan.

(Görüldü)

İçten içe bana yazsın istiyordum. Yanlış olan da buydu işte. Bunca yıldır erkeklerden uzak durabilmiştim. Gerekmedikçe konuşmamıştım bile.

Şimdi o gelmişti.

Ona inanmadığımı söylesem de inanıyordum. Öyle güzel bir sevgisi vardı ki inanmamam imkansızdı. Ama olmazdı. Konuşamazdım onunla.

"Gözlerin mi doldu senin?" Odaya elinde iki kupa bardakla giren Çiğdem halimi görür görmez yanıma doğru koşturdu. Bardakları masasına bırakmıştı.

"Çiğdem ben ne yapacağımı bilmiyorum. Onunla konuşmamam gerek ama konuşmak istiyorum. Bana bir çıkar yol göster." Çiğdem kollarını bedenime sımsıkı sardı.

"Güzelim benim." diyerek başımdan öptü. Bu akşam Çiğdemlerde kapacaktım. Evde daha da kötü hissediyordum. Ona yazdığım her kelimede içimde bir yer rahatsız oluyordu.

"Ben sana ne diyeyim ki şimdi?" diye sessizce mırıldandı. Ne yapmam gerektiğini ben de bilmiyordum. Böyle güzel seven bir adamı kaybetmek de istemiyordum.

Birisi daha beni böyle sevebilir miydi? Yıllarca... Karşılık beklemeden... Yüzümü dahi bilmeden, anılara sarılarak...

Onun âşkı çok kıymetliydi. Böyle bir âşkın kıymetsiz olması mümkün de değildi.

"Beni çok güzel seviyor Çiğdem." dedim ona sarılmaya devam ederken. "Yıllarca seni seven adam, şimdi onun yüzünden bu halde olduğunu görmek istemezdi Sare. Şu halin onu çok üzerdi."

Neredeyse hüngür hüngür ağlayacaktım. Gözlerim dolmuş, taşmak üzereydi.

"Her sözümle kalbi kırılıyor. Ben kimseyi kırmak istemiyorum ki." dediğimde Çiğdem geriye çekilip ellerimi tuttu.

"Bu gece her şeyi unutalım tamam mı? Sadece sen ve ben varız. Eğleneceğiz." dediğinde başımı salladım. Çiğdem yanımdaysa her şeyi aşabilirdim.

🌠

Sare kırıcı mı davranıyor?

Sare'nin bu tavrı doğru mu sizce?

Anonimbebeğime üzülüyorum. Gel ben sana veririm yemek tarifini. :"( ❤

Yorum ve yıldız bırakalım lütfeeen.

Kuran Kursu'nun Muhafızı | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin