yirmi dokuz

15.1K 1.4K 358
                                    

semihacar: Sare şu Kaan nerede Allah aşkına

semihacar: Sabahtan beri arıyorum telefonunu açmıyor

saresaydam: Evde şu an. Ben söyleyeyim de baksın telefonuna.

semihacar: Tamam sağ ol

Semih'in mesajını okuyup kafamı kapıya doğru çevirdim. Semih'e karşı içimdeki şüpheler azalıyordu. Semih şüphe etmemi gerektiren bir şey yapmıyordu. Zaten şüphelenmemin tek sebebi bir anda ortaya çıkmasıydı.

Ayağa kalktım. Odamdan çıkıp yan odaya doğru yürüdüm. Kapının önüne gelince iki kez vurdum. "Kaan." diye seslendim.

Biraz sonra kapıyı açtı. "Ne vardı?" diye sordu yüzüme bakarak. "Semih bana mesaj attı." dediğimde şaşırarak arkasına baktı. "Ben telefonumu sessizde unuttum."

Güldüm. "Sana ulaşamıyormuş zaten." dediğimde Kaan geriye çekildim. Kafasını salladı. "Tamam, ararım ben onu."

"Ara da hemen dışarı çık. Okulun başladı ama sen hâlâ dışarıda geziyorsun." dediğimde kapıyı suratıma kapattı.

"Ödevini yapmıyorum!" diye bağırıp arkamı döndüm. Odama doğru giderken aklıma o geldiğinde gülümsedim.

Ayda bir kez.

Ayda bir kez de olsa onunla konuşacaktım. Heyecanlıydım. Tüm ayı böyle heyecanla geçireceğime emindim.

Odama girdiğimde yatağıma uzandım. İçimdeki tüm sıkıntı uçup gitmiş gibiydi.

Ayda bir kez de olsa onunla konuşmam doğru muydu peki? Ayda bir kez ve sadece bir kelime konuşacaktım. Bunda yanlış bir iey var mıydı? Vicdanım rahatsız değildi.

Sadece bir kelime... Bu bir kelime beni neden mutlu ediyordu? Bir kelime konuşmakla ne olacaktı da ben mutlu hissediyordum?

Fazla düşünmemek için kızlara mesaj atmaya karar verdim. Telefonumu açıp grubumuza girdim.

Yıkılmadık Yan Yattık

Sare: Ne yapıyorsunuz yanağını mıncırdıklarım

My Rose: Harika yurdumda harika bir gün geçiriyorum (!)

Öykümcüm: Ay ödev yapıyorum ben

Öykümcüm: Gül g.o krdşm

My Rose: Sana da g.o

Sare: İkinize de g.o

Sare: Sormadınız ama ben de yatıyorum öyle

Çekirdek: Kızlar bu Sare salak

Çekirdek: Bayağı mal

Sare: Sağ ol ya

My Rose: Ne oldu yine

Öykümcüm: Çiğdem diyorsa kesin haklıdır

Çekirdek:

Çekirdek:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kuran Kursu'nun Muhafızı | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin