yedi

20.3K 2.1K 510
                                    

100 kişi bölümü okuyor ama 30 yorum geliyor. Üzücü. :"((

🌠

Parka gelmiştik. Kaan diğerlerinin yanına giderken ben boş bir kamelyaya oturmuştum.

Telefonumu masaya koyup kızları beklemeye başladım. Karşıdaki erkeklere baktığımda Semih'i hâlâ görememiştim. Demek ki daha gelmemişti.

Telefonumu açıp mesajlara girdim. Son attığım mesaja görüldü atmıştı. O bana mesaj atmadan ona mesaj atmazdım. Bana mesaj atmasını da istemiyordum. Ama kim olduğunu iyice merak etmeye başlamıştım.

"Sare'm bebeğim." diye konuşarak yanıma oturup sarılan Çiğdem'e dönüp sarıldım. O benim en yakınımdı. Diğerleriyle de çok iyiydim ama Çiğdem'i daha çok seviyordum.

"Semih gelmiş duydun mu?" diye konuştuğunda kafamı salladım. "Kaan söyledi." diye konuştum. Çiğdem gülerek geriye yaslandı.

"İlk aşkın geri dönmüş." Kaşlarımı çatarak yüzüne baktım. "Ne ilk aşkı Çiğdem ya!" diye söylendiğimde diğer kızların geldiğini gördüm.

Çiğdem susmuştu neyse ki. Kızlar karşımıza oturdular. "Bu akşam dışarı çıkmamız çok güzel oldu ya. Valla iyice daralmıştım." Oturur oturmaz söylenmeye başlayan da Gül'dü.

"Sırf Semih'i görürüm umuduyla geldim." derken arkasını dönüp erkeklere bakmaya başladı Öykü.

"Öykü salak mısın?" Diyerek Öykü'nün yüzünü bize çevirdi Çiğdem. Öykü'nün bu halleri fazla garip gelmiyordu. Genel halleri böyleydi zaten. "Yıllardır görmüyorum, değişti mi acaba?"

Öykü'nün dediklerine katılıyordum. Yıllardır görmediğim için ben de merak ediyordum.

"Biz de merak ediyoruz da dönüp bakma öyle." diye konuştu Çiğdem. Öykü ona burnunu kıvırdı. "Aman be!" diye sitem etti.

Gülümseyerek onları izlemeye devam ettim. Bir anda hepimiz susunca konuşma vaktimin geldiğini anladım. "Size bir şey anlatmam gerek."

"Oha, bir şey olmuş." diye heyecanla bana doğru eğildi Öykü. Güldüm. Onun şen şakrak halleri hoşuma gidiyordu. "Birisi bana mesaj atıyor."

Çiğdem de baba doğru eğildi. "Ne zamandan beri?" Gül gözlerini kısarak yüzüme baktı. "Eğer çok olmuşsa seni keserim."

Yutkunarak geriye çekildim. Ellerimi birbirine bağladım. Gözlerimi kapatıp açtım. "Şey... Dün attı."

Üçü de hızla geriye yaslandı. "İşte dün yaşanan şeyi bugün anlatıyor bize." Çiğdem diğerlerine bakarak konuştuğunda gelecek lafları beklemeye başladım. "Değersizsek demek ki." Gül kollarını göğsünde bağlayıp bana ters ters baktı.

"Sonra trip atarız ya." diye heyecanla bana döndü Öykü. "Kimmiş mesaj atan, ne diyor?" Diğerlerine baktığımda isteksiz gözlerle bana bakıyorlardı.

"Ya kızlar ama akşam 11'de attı. Ben de bugün buluşacağız diye söylemedim." Gül'le Çiğdem omuzlarını silktiler.

"Anlat sen güzelim, boş ver onları." diye konuştu Öykü. Başımı salladım. "Çocukluktan tanışıyormuşuz ama ismini söylemiyor." Kızlar tamamen bana dönmüşlerdi.

"Kız mı?" Kafamı iki yana salladım. "Erkek."

Üçü de gözlerini kocaman açtılar. "Konuşuyor musun hâlâ?" Gül bu soruyu şaşkınlıkla sormuştu. Ben erkeklerle konuşan birisi değildim. Doğrusu onlar da değildi.

"Kim olduğunu söylemeden bana yemin ettirdi. Onu engellemeyeceğime ve konuşmaya devam edeceğime yemin ettim. O yüzden mesaj attığında cevap veriyorum." diye açıkladığımda üçü de şaşırmıştı.

"Yemin ne alaka ya?" Gül'ün sorusuyla derin bir nefes aldım. "Ben bunu kız zannediyordum. İşte kimsin falan diye sordum. Bu dakim olduğumu söylerim ama öğrendiğinde beni engellemeyeceğine ve konuşacağına yemin edeceksin dedi. Ben de kızdır diye yemin ettim. Sonra işte bana kim olduğunu söyledi. Onunla konuşmayacağımı bildiğinden bana yemin ettirmiş."

Uzun açıklamamdan sonra üçü de şüpheli gözlerle ilerideki erkeklere baktı. "Kaan kandırıyor olmasın seni?" Çiğdem'e bakıp başımı iki yana salladım. "Zannetmiyorum."

"Ee kendisi hakkında ne dedi?" Öykü merakla konuşunca bu kez de ona baktım. "Kuran Kursu'nda birlikte beş taş oynadığımızı söyledi. Hatta ben hani Canan'ın saçlarına sakız yapıştırmıştım ya küçükken, onu bile biliyor." Daha da meraklanmışlardı. "Canan, ona şeker verince o da Canan'la oyun oynamış. Ben de sinirlenip sakızı saçlarına yapıştırmışım."

Kızlar gülmeye başlayınca ben de güldüm. "Sen neden yapıştırdığını hatırlamıyor musun?" Kafamı iki yana sallarken dudaklarımı dilimle ıslattım. "Ben sadece Canan'ın ağladığını ve saçını kestiklerini hatırlıyorum."

Bir insan 3-4 yaşlarını hatırlayamazdı ki zaten. Bazı çok önemli şeyler hatırda kalabilirdi. Demek ki Canan'ın saçlarının kesilmesi benim için önemliydi. Düşünceme güldüm.

"O nereymiş peki?" Bunu sorduklarında gözlerimi etrafta gezdirdim. "İki gün önce İstanbul'a geldiğini söyledi."

"Oha!"

"Yuh!"

"Hadi canım!"

Üçünden de gelen farklı tepkiler, beklediğim tepkilerdi. "Semih mi yoksa?" Gül şüpheyle etrafa bakındı.

"Ben de şüphelendim ama Semih giderken ortaokula gidiyorduk. Bana mesaj atan kişi çok küçükken buradan ayrıldıklarını söyledi."

Dördümüz de düşünceli düşünceli birbirimize bakarken ileriden sesler yükseldi. Hepimiz de oraya döndük.

Bizim erkeklerin arasında uzun boylu birisi vardı ve hepsi de sırayla ona sarılıyorlardı. Semih gelmişti.

"Oha, ne kadar değişmiş." Öykü konuştuğunda kafamı sallayarak gözlerimi oradan çektim. "Harbiden Semih mi bu?" Gül aşırı bir abartıyla konuşmuştu.

"Abartmasanıza. Herkes gibi o da büyümüş işte." diye konuştum. Öykü masanın üzerindeki elime vurdu. "Herkes gibi mi!

Elimi çekip onun eline vurdum. "Bize ne acaba?" Çiğdem kafasını sallayarak beni onayladı. "Bence de bize ne?"

"Sana mesaj atan o olabilir."

Tam ağzımı açıp Öykü'ye cevap verecekken yanımıza birisi geldi. Kafamı kaldırıp baktım. Semih'in değişse de küçüklüğünü andıran yüzünü gördüm.

"Bir merhaba diyeyim dedim." diye konuştu.

🌠

Semih anonim olabilir mi?

Sare'nin arkadaşları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yeni bölüm ben uyanınca gelir. Şimdi uyumaya gidiyorum.

i love uuuu

Kuran Kursu'nun Muhafızı | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin