BÖLÜM İKİ

6.1K 329 292
                                    


Yukardaki şarkıyı açmayı unutmayın okurcanlar:)

^Umarım beğenirsiniz:)

^^O zaman bu hikayede gökyüzü ve doğasını bulup birbirlerini'e umut olanlar için gelsin..."

2.Bölüm

"Enkaz..."

Onur şimşek'ten

Sabahın ilk ışıklarıyla kalkıp banyoyaya geçtim ve bir duş aldım, Bugün şirketeki ilk günümdü, duştan çıkıp havluyu belime doladım ve büyük beyaz kapaklı dolabımın önünde durdum, dolabın kapağını açtım ve içinden lacivert takım elbise mi alıp giydim, kol dügmelerimi takıp saatimi koluma geçirdim, son olarak lacivert kıravatımıda taktıktan sonra hafif sarı kumrala dönük saçlarımı sola doğru gelişi güzel taradım ve telefonumu alıp çıktım odadan.Konagın taş merdivenlerine yöneldim ve aşagıya indim, aşiretin gelecek ağası bendim töreye göre bir önceki ağa hangi kademedeyse gelecek ağa da o kademede olmak zorundaydı maalesef benim babam olcak o herif 2. Çocuktu ağa olmayı o ateşden gömelegi giymeyi hiç istemiyordum, nasıl ki insan kaderinden kaçamıyorsa aşiret çocugu oldugun için töredende kaçamıyorsun işte, avlunun ortasında duran büyük masaya yöneldim henüz kimse yoktu annem dışında.

"günaydın sultanım yine döktürmüşüsün." dedim agzıma bir salatalık atarak annem sofrayı her zaman ki düzene göre kuruyordu içten bir gülümsemeyle,

"günaydın aslanım." dedi

***

Her kez kahvaltı için masada toplanmıştı son olarak dedemde geldi sofraya bir göz gezdirdim ve ablamın olmadığını fark ettim anneme döndüm ve

"kızın nerde anne çağırında gelsin dedem bile geldi." dedim şaşkın bir edayla ilk defa ablamın sofrada olmadığına şahit oluyordum, normalde her kez den önce uyanır anneme ve meryem ablalara yardım ederdi, annemde şaşırmış olucak ki agzına aldıgı lokmasını seslice yutkundu.

" hala hala hiç böyle yapmazdı Zeynep noldu acaba hastamı ki? Bahar koş kızım ablanı çagırda gel."

"tamam anne."

Bahar sofradan kalkıp hızla taş merdivenlere yöneldi ve çıkmaya başladı onu takip ederken bir anda aryanın çığlıyla kendime geldim.

"Amcaaaaa!" diyerk koşar adım yanıma geldi ve kucağıma çıktı, arya abimin ilk kızı ve çok tatlı cadı, tamam tamam çok tatlı bir prenses.

"amcasının gülü." dedim onu kucaklarken kucağıma yerleşti ve küçük dişleriyle bana gülümsedi.

"amca ben seni çok özledim sen beni özledin mi?" dedi kıvırcık kızıl saçlarını geriye atarken.

"hemde nasıl özledim ben seni." dedim arya beni çok sever hata en sevdigi amca sırasında ben baştayım buna yemin edebilirim ve aynı şekilde bende onu çok severim.

"amca artık burdasın demi?" dedi elaya vurgun gözlerini mavi gözlerime diktiginde tam cevap verecektim ki baharın bagırarak merdivenlerden koşmasıyla aryayı hızla yere indirip ona dogru yöneldim.

"Anneee! Abi!" dedi tüm sesi konagı titretiyordu , hızla ona dogru yürüdüm ve kollarından tutup

"Ne oldu bahar ne diye avazın çıktı kadar bagırıyorsun?!" dedim sert bir şekilde hafif maviye kaçan gözleri yaş doluydu.

Berdel-i Yeşil Zümrüt Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin