Yukardaki şarkıyı açmayı unutmayın okurcanlar:)
^Umarım beğenirsiniz:)
^^O zaman bu hikayede gökyüzü ve doğasını bulup birbirlerini'e umut olanlar için gelsin..."
7.Bölüm
Bana dogru bir kaç adım atıp durdu "2 günde nasıl kendine aşık ettin!" dedi gür sesiyle afalayarak "ben kimseye bir şey etmedim." dedi düz bir tonda "onur sana değil bana ait bana!" dedi avuç içiyle göğüsne vurarak kaşlarımı çatarak "anlamadım?" dedim
Öfkeye bürünen bedeni "nesini anlamadın be sen bana ait olanı aldın elimden nesini anlamadın! " dedi çatalaşmış sesi ne karşın sakinince devam ettim "nedemek elinden aldım. Sen onurun nesi oluyorsun ki?" dedim sırıtarak kız kendini tutamayıp.
"ben onurun sözlüsüydüm sözlüsü.!" dedi haykırarak o an bir şeyin beni tutup sarstığına yemin edebilirdim duyduğum sözcükler beynimde kaosa yer açtı kulağımın içinde yankılanaıyordu söylediği kelimeler karşısında yüreğim damarlarıma kor pop alıyordu sanki dünyam ayaklarımın altından kayıp gitmiş gibi...
Yeşil harelerime bir acı yayılmış gibi yanııyordu karşımda ateş püsküren kız artık bullanıklaşmaya başlamıştı boğazımda bir yumru cevap vermemi engelliyordu gözlerimi kaçrıp tavana diktim ve daha sonra devam ettim "onur bana aşık falan değil ikimizde isteyerek evlenmedik." dedim tiz çıkan sesimle
Sırıtarak "öylemi hiç de öyle gözükmüyor." dedi kaşlarımı biçimli bir şekilde çatarak "belli ki sana yanlış anlatılmış sözlünü elinden almadım bu bir bana aşık olduğunu zanetiğin adamında yüzünü berdelin karar verildiği gün gördüm!" dedim dişlerimi sıkarak
"hıhı kesinlikle öyle olmuştur zaten o yüzden onur karım karım diye peşinden dolanıyor birazcık gururun olsa-" cümlesini bitirmesine izin vermeden elimi havaya sertçe kaldırıp.
"eeh yeter be! Sen neden bahsediyorsun hadini bil!" dedim sesimi yüksek tutarak devam ettim.
"madem bilmek istiyorsun anlatim o zaman! Daha düğün günü sadece kağıt üzerinde karımsın asla kadınım olamazsın diyen adamı bana aşık! Umarım gelinliğin fermuarlıdır çünkü onu açmak için yanında ben olmayacağım diyen adamı bana aşık!" dedim artık göz yaşlarıma söz geçirememiştim.
Sonra derin bir nefes alarak ses tonumu alçaltım ve" neye inanmak istiyorsan ona inan sana kendimi kanıtlamaya çalışmam . Ayrıca bana onurun karısı olduğum için değil! Şimşeklerin gelini olduğum için değil! Bana Açelya Kırımlı olduğum için sayğıda kusur etmeyeceksin bunu o aklına çaksan senin için iyi olur!" dedim dişlerimin arasından tıslayarak.
Bu sefer sesini kesip beni dinleyen oydu omuzuna çarpıp mutfak eşiğinden çıktım gözümden akan son damla yaşıda silip başımı dikleştirdim ve onurla göz göze geldim elleri arkasında gözleri kısık bakıyordu bana ona iğrenir gibi bir bakış atıp kendimi merdivenlere atım.
Hızla merdivenlerden çıkıp odanın kapısını açtım banyoya geçip kapıyı arkadan kilitledim. Aynada yansıyan aksime bakıp mahvolmuşluğumu seyrettim. Üzülüyordum canım yanıyordu ama onurun bir sözlüsü olduğu için değil her defasında onur için aşalanmamdan ötürü canım yanıyordu.
Kapının tıklatılmasıyla birlikte irkildim ve musluğu açtım başımı eğdim ve onurun sesi kulağıma ilişti
"açelya çık ve konuşalım." dedi düz bir tonda suyu daha fazla açıp sesini bastırmak istedim bir müddet sessizlik oluştu ve daha sonra ayak sesi duydum ardından da kapının açılıp kapanma sesini biraz daha oyalandım daha sonra ellimi yüzümü yıkayıp çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel-i Yeşil Zümrüt
Ficción GeneralTek sorun siyah bakıp beyaz görebilmekti... Bunu başara bilirmiyiz? Yapabilirmiydik... Derin nefes alıp "bunda anlamayacak bir şey yok istersen ben senin yerine sayayım." dedi ve işaret parmağıyla sol baştan teker teker saydı "10, 11" sayarak işar...