BÖLÜM ON

3.2K 212 73
                                    

Keyifli okumalar🦋

Merhaba Sizlerle bir okurcanımın benimle paylaştığı ve benim çok hoşuma gittiği şiirini paylaşmak istiyorum kendisinede sayfamda yer vericeğim söz vermiştim benim çok hoşuma giti sizinle paylaşmak istedim. 😇

Aşk öyle bir yol ki sen demek var
Öyle bir uçurum ki düşüpte ölmek var
Ümitleri pek derin geçitleri pek dar
Yinede bu korku seyahetinin binlerce yolcusu var...

ecrinakarsu3434

10.Bölüm


Daha sonra görüş alanıma onur girdi korkum fazlasıyla artmıştı istem dışı bir şekilde zarar görmesinden endişe duydum. "burdayım amca yeri göğü inletmene gerek yoktu." dedi olay karşısında sakin kalması tuhafıma gitmişti.

Hızla amcasına yaklaştı bir kaç adım kala zahir amca ve mazlum denen kişinin onura silah çekmesiyle ağzımdan bir çığlık kopu verdi elimle bastırmaya çalıştım ama başarılı olamadım." bu ne demek oluyor amaca." dedi şaşırmıştı hiç beklemediği bir atakta bulunmuştu amcası.

"senin yüzünden kızım kendi canına kıymaya çalıştı lan! Sana olan kahrolası sevdası yüzünden!"

Kurduğu cümleler tokat gibi çarpmıştı yüzüme derin bir sızı düştü kalbime herkesi şoka uğratan cümleleri bir tek esmahan hanımı fazlasıyla afalatmıştı ne de olsa torununun bu eve gelin olmasını herkesten çok o istiyordu.

" senin ağzından çıkanı kulağın duyarmı amca ne dersin?" dedi onur dili çatalaşmış cümleleri bir araya güçlükle getirmişti. Zahir amca öfkeyle devam etti hala çektiği silahın namlusunda onur vardı.

"ben Ne dediğimide iyi bilirim! Dediklerimide kulağım işitir o kadar bunamadım sen tasalanmayasın!" öfkesi sesine oldukça yansıyordu mahaledekiler oturup seyre dursa yeriydi.

Onurda artık öfkelenmiş olucaki sesini ve bakışlarını amcasına karşı sertleştirmişti." kızını ben zaten hiç istemedim amca! Ne geçmişte, ne büğün, ne de gelecekte! Hiç bir zaman kabullenmedim kabullenmem de. senin kızın kendi kendine gelin güvey oldu. Ona karşı en ufak bir hisim dahi olmadığını bildiği halde bana karşı büyük duygular besledi. Bunun tek suçlusu olarak beni gösteremesiniz. ben kızınıza hiç umut vermedim, Ama o herşeye rağmen bunu yapmaya devam etti." zahir amca tek taraflı bakıyordu dar pencerden ölçüp biçiyordu onurun kelimelerine aldırmadan.

" berdeli bozucaksım onur! Ve en baştaki gibi zümrayla sözlenip evleneceksin! Ha ila bozmam diyorsan hiç acımam sana burda sıkarım kafana! " dedi haykırarak.

"inan bana elinde ki duran silahtan zere korkum yok bunu bilesin. Sende şunu kafana yer et amca ne berdeli bozarım nede zümrayı alırım." Dedi ifadesizce zahir amca gözleri yuvalarından fırlayacak gibi nefes nefese.

" öylemi bozmuycaksın öylemi!" dedi yine haykırarak onurda kafasıyla amcasının onayladı. "olacaklardan ben sorumlu değilim o vakit."

namlunun ucu bir anda hedef değiştirdi. Hedefin değişmesiyle silahın patlaması eş zamanlı oldu bir değil ikikere patlamıştı silah.

Karnıma ve sol göğsümün altına giren derin ve tarifi olmayan acıyla ses tellerim işlevini yitirmişti. Tek hatırladığım dona kaldığımı ve onurun bana doğru koştuğu, Züleyha annemin çığlıkları, yanımda duran Ahmet dedemin beni sürekli olarak sarsmasıydı. Onur beni kendine çekip sarsmaya başlayınca göz kapaklarım ağırlaştı ve seslerden görüntüden soyutlanmaya başladım.

Berdel-i Yeşil Zümrüt Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin