Keyifli okumalar 🦋
17.Bölüm
"cesaretim ve özgüvenim berdeli kabul etmemle sınırlı degil bunu aklından çıkarmasan iyi olur." dedim hala tavrımı degiştirmeden daha sonra kapıya dogru adımladım."Anlaması lazım tam benim tarzım..."
Arkamdan onurun sesini duymamla yüzümde bir sırıtış peydah oldu.***
Uykumu bıçak gibi bölen kapı sesiyle aniden sıçradım ve içeriye dalan baharla karşı karşıya kaldım.
Onu görmemle elimi gögsüme koyarak derince soluklanmaya başladım tam çıkışacaktım ki .
" bahar sen kendindemisin!" diyen onurn sesiyle aniden arkamı döndüm evlendiğimizden beri ilkez onu yatakta bu vakte kadar uyurken görmüştüm.
"abi... Ben özürdilerim sen bu vakte kadar uyumuyorsun diye şey ettim ben." dedi mahçup bir şekilde oda şaşkındı bu duruma.
"kızım senin sorunun ne insan sabahın köründe birisinin odasına hura diye girermi? Aklım çıkıyordu!" dedi sertçe.
Baharın daha fazla üzüldüğünü farkedince "önemi yok bahar ne için gelmiştin?" dedim ona nazaran daha kibar bir şekilde.
Onu ben azarlamış olsaydım umursamazdı biliyorum ama bunu abisi yapınca gözlerinin dolduguna şahit oldum.
" şey ben mezuniyet için kıyafet sıparıiş etmiştin ama sanırım bir aksilik olmuş bende onun telaşıyla senin yanına geldim belki sende giyebilecegim bir şeyler vardır diye." dedi üzgün bir şekilde.
Onur da yataktan kalkıp banyoya girdi ve ayağa kalkıp güler yüzle
" tabiki var hadi gel seni mezuniyetin en güzel Queen 'ine çevirelim!" dedim hecanlı bir tavır takınarak dikkatini dağıtmak için.Yüzüne hafif bir gülümseme yayıldı ve elini tutup dolaba doğru sürükledim.
"bu kıyafetin sana yakışacagını biliyordum!" dedim hecanlı bir sesle saçlarını deniz dalğası yapıp kenadardan aldığım bir kaç tutamı örüp arkadan parlak gümüş bir toka yardımıyla sabitledim.
Önden ise uzamış olan perçemlerini gelişi güzel bıraktım ve son olarak nude tonlardaki parlak makyajına kırmızı rujunuda ekledim tamamen hazır olmuştu.
"gerçekten inanılmaz oldun." dedim hayran gözlerle oda ayından kendini süzmeye başladı.
İnce uzun parmaklarını dalğalı saçlarından geçirerek başını sağa sola çevirdi ve yüzünde büyük bir memnuniyet vardı bir anda çığlık atmasıyla gözlerim yuvalarından fırlayacakmış gibi oldu oldgum yerde sıçradım.
Aniden ayağa kalkıp sıkıca sarılmasıyla yüzümdeki o şaşkınlık uçup giti.
"ay yenge çok güzel oldummm !" dedi heyecanla "çok teşekkür ederim kesin begenecek beni." demesiyle gözlerim kocaman açıldı ve imayla bahara bakmaya başladım.
Oda söylediği şeyi yeni farketmiş olacak ki yüzünü buruşrutmaya başladı.
"kim seni begenecek?" diyen sesin sahibi ben degildim ikimizde birbirimize sadece baka kaldık.
Kafam yavaşça sola döndüğünde banyo kapısında çatık kaşarla bize bakan onura döndüm.
Sonrasında tekrara bahara döndüğümde renkten renge giriyordu resmen derince yutkundugunu farketim.
Kafasını salayarak eşzamanlı bir şekilde "hiç!" dedi biraz yüksek bir seste.
Onurun gözleri bana düşünce "bilmiyorum" dercesine dudaklarımı büktüm bir müddet daha sorguluyagıcı bakışlarına maruz kaldıktan sonra iç çekerek kapıya yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel-i Yeşil Zümrüt
Ficción GeneralTek sorun siyah bakıp beyaz görebilmekti... Bunu başara bilirmiyiz? Yapabilirmiydik... Derin nefes alıp "bunda anlamayacak bir şey yok istersen ben senin yerine sayayım." dedi ve işaret parmağıyla sol baştan teker teker saydı "10, 11" sayarak işar...