Yukardaki şarkıyı açmayı unutmayın okurcanlar:)
^Umarım beğenirsiniz:)
^^O zaman bu hikayede gökyüzü ve doğasını bulup birbirlerini'e umut olanlar için gelsin..."
6.Bölüm
Züleyha hanımda" kızı daha fazla sıkıştırma bahar al tepsiyi mutfağa götür Meryem ablana." dedi ve baharın eline tepsiyi verdi diğer tepsiyide kendisi alacaktıki elinden alıp" ben götürüm." dedim gülerek tam alıp mutfağa doğru ilerlerken Gülnarin hanımın" yeni gelin! " diye bağırdığını işittim ona doğru döndüğümde elinde beyaz bir çarşafla duruyordu aklından ne geçiyordu amacı ne hiç anlayamamıştım onura döndüğümde oda kaşları çatık gülnarin hanıma bakıyordu aynı şekilde Ahmet ağada.
Bana doğru hızla yürüdü ve elindeki beyaz çarşafı yüzüme fırlatarak. "sen daha onur ağanın kadını olamadınmı!" dedi gür sesiyle elimdeki tepsi yere düştü bütün pirinçler yere dağıldı yüzüme fırlatılan çarşafa öylece bakakaldım...
Söylediği kelimeler kulaklarımda yankılanmaya başladı 'hala onur ağanın kadını olamadınmı!' ayaklarımın dibine düşen çarftaydı gözlerim sonra alaylı bir edayla sırıtarak bana doğru yaklaştı ve kafasını eğerek suratıma baktı.
"hoş nasıl kadını olacaksın ki daha dün seni hizmetlerle aynı kefeye koyan adam koynunamı alacaktı seni." dedi ve sonra dikleşip "yazık gerçekten acınacak haldesin hele bir bak şu halini kapıdaki it görse acır ." dedi zevk aldığı belliydi kasıla kasıla, bastıra bastıra akıtıyordu zehrini kafamı kaldırdığında herkes avludaydı onur ve dedesi de ayaktaydı sonra arkamdan gelen genç bir kız sesiyle o tarafa yöneldim.
" birde bunu hanımağa diye gelin etiniz konağa daha şimşeklerin kanını soyadını taşıyamayan kadınmı hanımağa olacak!" dedi esmer balık etli bir kız Gülnarin hanımın yanında durdu o sıra onurun "yeter!" deyişi ilişti kulağıma hızla bana yaklaşarak kolumdan tutup geri çekti beni.
"siz kimsiniz de benim karımın suratına çarşaf fırlatıp hakaret ederek küçük düşürmeye çalışıyorsunuz lan!" dedi karşısında duranlara karşı hayrırırcasına o an gülnarin hanım hemen onura dönerek " daha dün aşalağıyıp küçük düşürdüğün kadını savunmak şimdimi aklına geldi senin onur ağa." dedi dikleşerek
Onur dişlerinin ardından konuşarak" karımla aramda olanlar beni ilgilendirir hiç kimse buna karışamaz sen ve kızında dahilsiniz buna." dedi sertçe sonra başını dikleştirip tek tek her kesin gözlerine bakıp işaret parmağını kaldırıp sesini yükselti" karımla aramda geçenler hiç birinizi alakadar etmez bu sizi ilk ve son uyarışımdır aynı hatayla karşılaşırsam bir daha canınızı yakarım!" dedi yüksek ses tonuyla sonra gülnarin hanıma dönüp" sen bu ailenin değil kanını soyadını bile taşımıyorsun sen kimsin de benim karımdan kendini üstün tutuyorsun." dedi daha sonra yanındaki esmer kıza dönüp.
" sana gelince Zehra hanım sen süten çıkma ak kaşıkmısın sen bu ailenin kanını taşıyormusun ki benim karımın karşısına geçmiş ahkam kesiyorsun unutma senin annen benim babamla imam nikalıyla evli olabilir ama sen ve ben aynı babanın evladı değiliz bunu o aklından hiç çıkarmasan iyi olur şöyle bir düşünürsek bu durumda sen gayrımeşru duruma düşersin." dedi ve sabrının son demelerine gelerek devam etti.
" sakın bir daha kendinizi benim karımla eşit görmeyin aksi takdirde bir dahaki sefere sizi aşaglayıp rezil etmekle kalmam canınızı fena yakarım! " dedi sonra beni bileğimden tutup ilerlemeye başladı odaya çıktığımızda hiç sesim çıkmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel-i Yeşil Zümrüt
Ficción GeneralTek sorun siyah bakıp beyaz görebilmekti... Bunu başara bilirmiyiz? Yapabilirmiydik... Derin nefes alıp "bunda anlamayacak bir şey yok istersen ben senin yerine sayayım." dedi ve işaret parmağıyla sol baştan teker teker saydı "10, 11" sayarak işar...