Az ajkaimra pillantott.
- Úgy megcsókolnálak, de többet akarnék már utánna- sóhajtott nagyot ismét.
Csak mosolyogtam, jobbnak láttam nem megszólalni, vagy esetleg elszólni magam. Próbáltam nem elképzelni, de még a hideg is kirázott a gondolattól.
Egy apró puszit nyomot a homlokomra és egy nagy fújtatással visszahuppant a párnájára.Nem kellett sok, hogy elaludjak, annyira fáradt voltam. Viszont minden moccanására, minden zajra, vagy csak ha fordultam felébredtem.
Az órám 8ra állítottam, Anaék akkor érnek ide, előtte picivel le akarok már menni. Igyekeztem nagyon halkan készülni, hogy ne keltsem fel Dominikot, aki talán most rendesen aludt. Én pedig úgy éreztem mint aki semmit sem. Az ágy elé léptem a cuccaimmal, miután felöltöztem. Hezitáltam egy kicsit, hogy szóljak neki, vagy hagyjam pihenni, de a csendet ő törte meg.
- Bosszúból most te lépsz le? - ült fel az ágyban. Annyira édes kómás feje volt, a haja mintha picit be is göndörödött volna.
- Nem lelépek - fordultam felé.
- Általában ez az én szokásom reggelente - túrt a hajába flegmán. Csak felhúztam a szemöldököm a kijelentésén.
- Le kell érnem a többiek előtt - válaszoltam közönyösen.
- Visszaadjam most? - mutattam a pólójára magamon.
- Neeh - vágta rá egy félmosoly kíséretében.
- Akkor majd összefutunk - néztem a földre és indultam az ajtó felé.
- Összefutunk - emelte meg a hangján és az ágy szélére ült.
- Hát egy épületben leszünk egy darabig, és a szobám a tiéd mellett van - próbáltam elfolytani az arcomon megjelenő mosolyt.
Csak széles vigyorral az arcán bólogatott és elindult felém.
Atyaég az a test.
- Szia - motyogtam és az ajtó túlfelére léptem.** ** **
A nap további része semmi érdemlegessel nem telt. A csapattal tálálkoztam, az edzőkkel, végre elfoglaltam a szobám. Körbejártunk, megnéztünk mindent. A nagy meglepetés az volt, hogy a Red Bull álta az edzőtáborunkat, szóval nem kellett nagy tudósnak lenni, hogy így miért jött össze a két tábor. Az edzők és a management dolga volt felosztani a napirendet úgy, hogy a konditerem, és egyéb edzésre használt helység ne akadályozza egyik csapatot sem. Nyilván voltak átfedések, de jónak tűnt összességében a szervezés. Illetve a mi lovas edzéseink egy másik már focira nem használt pályán lesz.
Délután 7re volt egy megbeszélés mindenkinek lent az " előtérben".
Én egy barátnőm szülinapjára voltam hivatalos, ez le is volt már beszélve mindenkivel, szóval teljes puccparádéban ültem az egyik fotelben, Karaval mellettem. Egy fekete passzos szaggatott nadrág volt rajtam, egy mell alá érő magenta színű váll nélküi felsővel, aminek hosszú újja voltak és egy magassarkú. A hajam kontyba fogtam. Így is meleg volt, de annyira tetszett ez a szett, hogy mindent a célért. Egy viszonylag sznob társaság szóval kell egy kis elegancia, bár amúgy sem tervezek ottmaradni sokáig.A focicsapat pár perccel később érkezett nagy ricsajjal. Mindegyik röhögött vagy hangosan beszélt a másikkal, túlüvöltve a mellette levőt. Ahogy kiözönlöttek a lépcső alóli folyosóról, az elsők között sétált Dominik valamit nagyon magyarázva. Egy pillanatra megállt ahogy észrevett. Próbált közömbös maradni. Nem sikerült. Elmosolyodtam. Ő is.
Nyilván feltűntem a többieknek, hiszen én voltam az egyedüli, aki kiöltözött ennyire. El is engedtek egy két kacsintás, bókot, összesúgást. Nem igazán vettem tudomást róluk, mint általában. A vezető edzők, managerek és a tulajok igyekeztek frappánsan tájékoztatni mineket a szabályokról, és egyéb olyan dologról amit már amúgy is tudtunk. Egy dolgot kivéve. A két fél vezetői egymás mellé álltak.
- A kivételes helyzetet félretéve, közös döntés alapján amellett határoztunk, hogy bárki aki az edzések és bármi egyéb rovására bármit csinál, tehát késik, nem úgy teljesít, nem vesz részt, eljárkál az azonnali kizárást és egyéb szankciókat von maga után. Tehát nincs együtt alvás, kavarás és soroljuk. Ez egy edzőtábor. Hangzott a végső szó.
Rezzent a telefon a kezemben, de annyira letaglóztak ezek a szavak, hogy nem sok hiányzott, hogy kikérjem magamnak, hogy bárki is meg mondja a szabad időmben mit, hogyan csináljak. Soha nem szoktam ezzel példálozni, hogy Európa és Világbajnok vagyok és nem 10 éves de ez be ütött. Lehet, hogy egyébként nem érdekelt volna, de most eléggé sensitive voltam.
Az egész társaság hőbörögni kezdett és egyéb kommentet ereszteni.
YOU ARE READING
Hagyhatná(d)m, hogy.. / Szoboszlai Dominik
RandomLoholtam le a lakásomból, ahogy meghallottam, a kapucsengőt. A jól megszokott futárcégtől rendeltem. ** Hajmosás utáni félig vizes, göndör hajammal, egy nagy pulóverben és papucsban léptem le a parkoló aszfaltjára, mikor felemelem a fejem és a végr...