NY O L C A D I K

2.2K 61 2
                                    

** Dominik **

Mikor kinyitotta az ajtót mintha nem engem várt volna. Lepakoltam a kaját az első komódra ami velem szembe volt.
Elfordította a kulcsot a zárban és az ajtónak döntötte a hátát, ahogy becsukódott. Pattanásig feszültek az idegeim, nem kívántam senkit még ennyire mint őt. Csoda volt, ahogy ott ált előttem, hogy lehet valaki ilyen szép és ennek tudatában ennyire kimért.

A derekához kaptam és úgy húztam magamra. Egy kicsit pipiskedett, hogy átfonhassa a nyakam körül a kezeit, meglepetésemre most ő kezdeményezett és a telt ajkait az enyémre nyomta. Még éreztem a vodkás ízt de így is annyira finom volt.
A felsője alá csúsztattam a kezem, egy pillanatra megugrott, de utána, csak jobban hozzám símult.
Nem volt rajta melltartó. Atyaisten.
A tenyerembe vettem a mellét.

A kezei a nyakamról a pólóm alá vándoroltak és simított végig a hasamon. Tetszett neki, éreztem ahogy elmosolyodik. Hát igen, elég sokat edzek ezért a testért. A hideg is kirázott ahogy simogatott, nem kellett sokáig csinálja, egy kicsit eltávolodtam tőle, hogy lefejthessem magamról, amit valamerre el is dobtam.
Visszahúztam magamhoz és a neki háttal levő ágy felé indultam. Ugyan olyan szoba volt mint az enyém. Egy mozdulat alatt lehúztam róla a felsőt és a nadrágja pereméhez csúsztattam a kezeim. Ő tovább fejtette le magáról és már csak egy alig valamit takaró áttetsző sötét bugyi volt rajta. Igyekeztem nem nyálcsorgatva bámulni. Egy csoda volt ahogy az ágy szélén ült. Hibátlan minden porcikája. Hogy lehet, hogy nincs pasija?. Vagy csak nem tudok róla..
Nem bírnám ha mással vagy másé lenne. Ő zökkentett ki ebből a gondolatból.

A hajába túrtam ahogy egy puszit nyomott az alhasamra, nem bírtam már végigfutott a hideg rajtam. Lehajoltam, hogy megcsókoljam. Hátradőlt az ágyon én pedig a combja közé kúsztam. A nyakát kezdtem óvatosan puszilgatni és haladtam a kulccsontja felé. A tarkómra siklott a keze. Ismét megborzongtam. Imádtam ahogy hozzám ér, te jó ég. Óvatosan csúsztattam le a bugyijába a kezemet, hihetetlen puha bőre volt. Igyekeztem nagyon óvatos lenni. Szinte féltem attól, hogy bármire felkapja a fejét és kivág a szobából.
Egy hangosabb sóhaj szakadt fel belőle, ahogy a hosszú újjaim a "jó" helyre kerültek.

Szinte fájt, hogy a nadrágom még rajtam volt, nem is értem, hogyan fért be alá a keze, annyira akartam már őt és emiatt elég kevés volt ott a plusz hely. Bárhogyan is, de iszonyatosan jól csinálta, pont mintha kívántam volna.
Nagy nehezen lefejtetem végül magamról és már ruhák nélkül újra a lábai közt voltam. Az egyik karom a dereka alá fontam a másikkal pedig mellette támaszkodtam. Ismét nagyon lassan óvatosan próbáltam belecsúszni.

Ez a nő. Aah. A combjat a derekam köré fonta, és újabb kélyes nyögés közepette a hajamba túrt. Akartam őt, mégjobban, mégtöbbször és még tovább.
Hirtelen rám kapta a tekintetét és a felkaromnál fogva egy kicsit eltolt magától. Valahogy titkon ettől féltem. Magam sem értem általában sosem érdekelnek az ilyesmik, de most amit kér megteszem csak mondja.
- Nem jó, nem akarod? - kérdeztem ahogy kiszakadtam a kábulatomból egy kicsit lihegve.
- Nem, mármint deeh, csak - fordította el a fejét.
Az arcára csúsztattam a kezem, hogy magam felé fordíthassam, tudtam, hogy valami érzkeny terepen vagyunk. Nem akartam kérdezni, csak újra a bizalmába kerülni.
- Abba tudom hagyni - próbáltam kellő határozottsággal biztosítani erről, még ha pokolian nehezen is ment volna és normalizáltam egy kicsit a szapora légzésem.
- Neeh - simult hozzám újra ahogy talán eddig még nem.
Ahogy közelebb került a vége annál jobban fontam köré a karjaim ő pedig annál jobban bújt hozzám...

Én már túl voltam egy gyors zuhanyzáson, most ő lépett ki egy törölközőben.

Amíg bent voltam folyamatosan kattogott az agyam. Én nem vagyok jó neki, vagy nincs hozzám kedve, mással akar lenni. Pasija van?? Az utóbbi nem érintett volna túl jól, de ezt kizárt.

Hagyhatná(d)m, hogy.. / Szoboszlai DominikWhere stories live. Discover now