~ Capitolul 16 ~

1.6K 65 0
                                    

-M-a sunat Mike!

-Poftim?! La ora asta?întreabă Dylan,derutat. Ce vrea?

-Dylan,dacă aș fi știut,ți-aș fi spus! Trebuie să merg acum la depozit!

-Bine,vin cu tine!

Urcându-se în mașină,Rosè învârti cheile în contact și plecară. La un moment dat,la cum luă fata curba,Dylan se sperie și spuse:

-Draga mea,eu înțeleg că ție îți place să conduci,dar nici chiar așa!

Pe Rosè o bufni râsul.

-De ce râzi?o întrebă bărbatul,ofensat.

-Ți-e frică?îl întrebă și aceasta la rândul ei,încercând să-și ascundă zâmbetul.

-Nu! Doar că mergi foarte repede. Și nu vreau să pățești ceva.

-Mulțumesc,dragul meu! Dar așa merg de când am permisul și n-am pățit niciodată nimic. Crede-mă,sunt atentă!

-Bine,te cred!răspunse Dylan,expirând tot aerul pe care-l ținuse în piept.

Ajungând la depozit,parcă mașina și coborî,cu Dylan pe urmele ei. Apropiindu-se de ușa depozitului,băiatul o prinse de mână și se uită adânc în ochii ei,după care intrară impreună în camera unde îi aștepta cel care o sunase pe Rosè.

-Te ascult,spuse Rosè imediat cum intră și îl zări pe Mike.

-Și mie mi-a fost dor de voi,spuse bărbatul rânjind.

-Hai,lasă teatrul! De ce ne-ai chemat la ora asta? Nu puteai să aștepți până mâine?întreabă Dylan,destul de iritat.

-Amice,nu pe tine te-am chemat și nu m-aș supăra dacă ai aștepta afară,spuse celălalt bărbat.

-Mike,Dylan nu pleacă,asta să fie clar! Așa ca spune-ne ce voiai să vorbim,interveni Rosè.

-Oh,draga mea,da' ce tare te grăbești!

-Mike...mârâi iubitul fetei,dar Rosè interveni iar.

-Ai de gând să vorbești? se răsti aceasta către bărbatul din fața ei.

-Bine,încetez. Te-am sunat pentru a te anunța că am aflat ceva despre mizeriile pe care le-a făcut Drew.

-Ascult,spuse fata așezându-se pe un scaun.

-În regulă,deci să o luăm cu începutul. M-am interesat despre ce a făcut și ce face și în prezent,iar deocamdată,până acum am aflat că face parte dintr-o mafie și a fost acuzat de mai multe nenorociri,cum ar fi crimele si violurile de pe Times Square. Nu știu dacă el a fost cel care le-a comis,dar cert e că a fost complice.

Rosè se încruntă. Auzise ceva de crimele si violurile de pe Times Square atunci când avusese practica la facultate. Ba chiar,auzise că nu este doar unul singur,ci este un fel de clan.

-La ce te gândești?o întrebă Dylan,prinzând-o de mână.

-Am auzit de crimele și violurile de pe Times Square când am avut practică la facultate. Profesorul ne-a povestit că sunt de negăsit și omoară oamenii în cel mai ciudat mod. Ne-a spus că nu a mai văzut niciodată astfel de crime,până atunci.

-Deci vrei să spui că au un mod unic de a omorî oamenii? întrebă Dylan,uitându-se încruntat către Mike.

-Nu știu sigur,dar pot spune că sunt periculoși. Drew e unul dintre șefii mafiei,poate face orice dorește fiindca toți se tem de el.

-Are un nume după care e recunoscut?întrebă Rosè,încruntându-se.

-Majoritatea îi spun Dee Dee,dar unii îl cunosc și de Deeds. Și-a început "cariera" înca de la șaisprezece ani,atunci l-a cunoscut pe Aiete,prescurtat Ae.,care l-a ajutat să intre în clanul lor.  Sunt unul dintre cele mai periculoase grupuri din New York.

 RosèUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum