sunwookim
(aku cri gmbr ulzzang kluar gmbr dorg. hmm boleh la)
❤ liked by jisungpawrk_ , hye.min , tae.yong , xmho_o and 20283 others
sunwookim with my boo 🙈@yeori__ (ps ytjt hehe)
view all 291 comments
eric_sohn YangTahuJeTahu apa woi aku tak tahu apa apa
eric_ sohn gini ah member kahwin tak ajak
eric_sohn patutlah dorang tak boleh join kita @eeunhee
eeunhee pahal mention aku nih.
eeunhee jap jap. woi kahwin tak ajak @yeori__
jisungpawrk member bahagia aku turut tumpang bahagia ")
tae.yong amende gila @jisungpawrk
xmho_o congrats both of you___
Aku memandang ke arah Wohyun dan Soyeon yang kini sedang berjalan ke arah ku.
"Congrats hyun" Kata ku bersama satu senyuman manis. "Thanks princess" Kata Wohyun. "Err, Yeori ssi" Aku memandang Soyeon, kening aku jongket.
"Aku nak minta maaf pasal aku pernah tampar kau dulu. Panggil kau perampas and so others. Aku betul betul tak tahu kau sepupu Wohyun" Kata Soyeon.
"It's okay aku maafkan. Cerita lama" Kata ku. Soyeon tersenyum mendengar jawapan ku.
"Bro congrats" Jisung pula datang berjambat tangan dengan Wohyun. "Thanks bro and thanks for coming" Kata Wohyun.
"Most welcome"
"Kitaorang keluar sekejap tau. Aku ada benda nak cakap dengan Yeori" Kata Jisung. Aku mengerutkan dahi seketika.
Cakap pasal apa pulak ni.
"Ouh ok ok" Kata Wohyun.
Jisung sudah menarik aku keluar daripada dewan.
"Kau nak cakap apa?" Tanya ku. Jisung tidak menjawab, dia menarik tangan ku keluar daripada hotel.
"Aku nak cakap pasal doktor Minghao" Kata Jisung. "Ok kenapa dengan dia?" Tanya ku.
"Kau tahu dia dah kahwin?" Tanya Jisung. Aku mengangguk. Jisung kemudian ketawa, lebih kepada gelak sinis.
"Kau pernah tanya dia yang betul ke dia dah kahwin?" tanya Jisung lagi. "Pernah, dia cakap dia dah kahwin" jawab ku.
"Kau nak cakap apa sebenarnya ni?" Aku mengerutkan dahiku hairan.
"Aku dah lama nak cakap pasal ni dengan kau tapi tak kesampaian. Aku ingat bila kau kerja dengan dia kau dah tahu" Kata Jisung.
"Dah aku dah tahu. Dia dah kahw- "
"Tak dia belum kahwin" Jisung memotong percakapan ku. Muka aku dah berkerut habis.
YOU ARE READING
my doctor • xmh ✓
Fanficxu minghao, seorang doktor yang ditugaskan untuk merawat aku pada mulanya. perasaan itu datang, tetapi mungkin sekadar saja saja? atau tidak- COVER BY @CRUSHAO ✨ ° renenuna first fanfiction copyright, 2019