-נ.מ. אמה-
הוא מוכר לי... השם הזה...
-פלאשבק-
חדר חשוך. סורגים. כאבים חזקים. ילד קטן...מדמם...
"אמיליה! את בסדר?!"-סוף פלאשבק-
"אמה?" שאל נעם והוציא אותי מסרעפיי.
"אה? כן, סליחה" אמרתי. עוד בשוק שפגשתי אותו.
"בואי. אני אקח אותך למקום שתאהבי" אמר בחיוך ביישן והושיט לי יד.הלכנו לקניון ואחר כך לקולנוע. כמות הכסף שביזבז עליי הייתה רבה. והוא שילם על מה שאהבתי בלי לשאול אותי בכלל, מה שהכעיס אותי קצת.
"מה נראלך שאתה עושה?! זה יקר! אל תבזבז את זה עליי!" צעקתי עליו "אני יכולה לשלם בעצמי אם זה משהו שאני ממש צריכה. אל תבזבז עליי סתם".
"אני לא מבזבז כלום" אמר לי בנחת "הכל בשבילך והרבה זמן שלא קניתי משהו למישהו, או לי בכלל" חייך אליי.
"אוף איתך" אמרתי בפרצוף זועף. מה שגרם לו לצחוק ולי לגחך."זה היה כל כך מצחיקקקקק" אמרתי לנעם בעודי מתמתחת ומפהקת פיהוק קל. הקולנוע עושה לי חשק לנמנם. הסרט היה קומדיה רומנטית וצחקתי כל רגע.
"אני שמח שנהנת" אמר לי.
"מה אתה חושב עליו?" שאלתי אותו בציפייה. למרות שכל פעם שהסתכלתי עליו תפסתי אותו בוהה בי...
"היה מדהים" אמר בחולמניות.
"איזה קטע הכי הצחיק אותך?" שאלתי בפיקפוק.
"הקטע בו צחקת בלי סוף ולא הצלחת להרגע וכמעט נחנקת מהשוקולד מרוב צחוק" ציחקק וגרם לי להסמיק.
"מעצבן אחד" אמרתי והלכתי לחנות ספרים ליד, שומעת אותו צוחק ורץ אחרי.הסתכלתי על הצג של הרכב. השעה כבר 3:00. היום הזה היה כל כך מהנה. היו כמה פעמים שחשבתי למה הוא קרא לי אמיליה אבל לא שאלתי והנחתי לזה לבינתיים.
"לאן אתה לוקח אותי עכשיו?" שאלתי כשהבנתי שהיום הזה עוד לא נגמר.
"סוד" אמר בחיוך.
"נוווווו גלה לייייי" התחננתי ועשיתי פרצוף כלבלב. הוא צחק וליטף את שערי.
"זה סוד" אמר וחזר להגה.
לאחר כמה דקות של נסיעה הוא יצא מהרכב ואמר לי להשאר בפנים. הרכב נשאר דלוק עם מזגן ואני שיחקתי בטלפון לבינתיים.
פתאום שמעתי את הפגאז' של הרכב נפתח, ונעם הכניס לשם משהו.
"שימי את זה" אמר לי והושיט לי כיסוי עיניים.
"למה?" שאלתי.
"זאת הפתעה" חייך. הפעלתי את השירים ברכב ושמתי את הכיסוי עיניים ללא התנגדות, נהנת מהרוח שבחלון ומהמוזיקה.
לאחר כחצי שעה שמעתי משהו מוכר ואהוב. כיביתי את המוזיקה והקשבתי.
"אני מניח שכבר הבנת איפה אנחנו" אמר לי ברוגע.----------
שלום חברהההה. התגעגעתם אליי? ברור שלא כי לא העלתי רק יומיים... בכל מקרההה אני הולכת לישון אז תהנו מהפרק ויש סיכוי שהעלה עוד פרק מחר:)
YOU ARE READING
Life in a lie
Fantasyאמונה סך הכל ילדה רגילה, פשוט דתיה רנדומלית עם שם קצת מיוחד, תלתלים חומים ועיינים כהות , לא יותר מזה. אך כשבכיתה ה' הכל מתחיל להשתנות ומתפרש לפני כולם קצת אחרת. היא מגלה את אמת, ונאלצת להמשיך הפעם במודע בשקריה הרבים. אבל זאת רק ההתחלה... נ.ב. אולי ז...