"מ-מי א-אתה?" גימגמתי. הוא חייך חיוך זדוני
"אמרתי לך שלהיות יהודיה לא יעשה לך טוב. הם גורמים לך לשכחה לטווח קצר. לפני רגע אמרתי לך שאני דוד שלך" גיחך והתקרב אליי יותר. הפנים היו מוכרות לי... יותר מידי... נרתעתי מהן. התחיל לכאוב לי הראש. ניסיתי להזכר במשהו, לא יודעת מה.-שנת 2007-
-נ.מ. כללית-
אמיליה ומייקל, שמם של התאומים החדשים במשפחת ווקר. המשפחה הכי עשירה בעולם. השמועות מספרות שמדור לדור עוברים במשפחה סודות הכישוף. הסודות שנכחדו כמעט לגמרי. רוב השמועות נכונות, כמו שבכל פעם נולדים תאומים בלבד, ואחת הסיבות לכך שההורים תמיד קרובי משפחה, או יותר נכון, הם נשואים עם תאומם.
כל הפרטים על המשפחה הזאת מסווגים, הילדים לעולם לא נשלחים לביתי ספר ולומדים בבית. רמת החוכמה במשפחה היא עולה על כל גבול. ועם התאומים החדשים זה רק מוכיח יותר.
בבית משפחה ווקר ישנם ההורים ושני זוגות תאומים. הגדולים: אוליביה, או בכינויה ליב. ואחיה התאום ליאם. גילם עומד כרגע על 4 שנים. הקטנים: אמיליה ומייקל, בני דקות ספורות ואותם כבר הספקתם להכיר.
מאז שיצאו מביטנה של אימם הם לומדים לשלוט בכוחם (המיסטי והפיזי).
כבר בגיל שנה הם יודעים ללכת ולדבר שוטף. אך התאומים החדשים היו שונים. כבר בגיל חצי שנה שניהם ידעו ללכת ולדבר וגם התחילו ללמוד. אמיליה הצליחה בכל דבר לפני מייקל אבל זה לא עצבן אותו, הוא רק היה גאה בתאומתו שבסופו של דבר ברור שתיהיה אישתו.
כבר בגיל שנה וחצי אמיליה סיימה את הלימודים ברמה של התיכון והתחילה את האוניברסיטה הביתית. גם כוח הכישוף שלה לא איכזב. היא הייתה חזקה מאוד.
עם כל מה שיש במשפחה המושלמת הזאת יופי לא חסר. ליב עם שיער חום בהיר ופסים זהובים טבעיים, עינייה למרבה הפלא היו סגול בהיר, כמו אימה. ליאם היה דומה לה להפליא ולולא היה בן, הייתם מתבלבלים ביניהם. אמיליה הייתה עם שיער ארוך, גלי ובלונדיני. עינייה היו כחולות כמו הים והפנטו את הצופים בה, ומייקל כמוהה.
הם היו משפחה מאושרת. הם צחקו והשתוללו, התאמנו ביחד, שיחקו, אכלו, וגם טיפלו ביחד בכלבם-אס. עד שיום אחד הכל השתנה, בעצם, לא ביום אחד...----------------
טוב, מהיום אני מתחילה להציב רף צפיות חברה. תעזרו לסיפור שלי להתפרסם קצת. לאב יו:)
265 Reads
50 votes
YOU ARE READING
Life in a lie
Fantasyאמונה סך הכל ילדה רגילה, פשוט דתיה רנדומלית עם שם קצת מיוחד, תלתלים חומים ועיינים כהות , לא יותר מזה. אך כשבכיתה ה' הכל מתחיל להשתנות ומתפרש לפני כולם קצת אחרת. היא מגלה את אמת, ונאלצת להמשיך הפעם במודע בשקריה הרבים. אבל זאת רק ההתחלה... נ.ב. אולי ז...