פרק 13

120 9 4
                                    

-שנת 2009-

צחוק נשמע בחצר. אמיליה ואס שיחקו תופסת. אמיליה השתגרה ממקום למקום והטעתה את הכלב שדווקא נהנה מה"צ'יטים" האלה.
מייקל העביר את זמנו עם זוג התאומים החדש שהצטרף למשפחה. אליס ולואיס. שניהם עם שיער לבן ועיניים ירקרקות.
ליב וליאם התאמנו במהלכים חדשים בשילוב של כוח פיזי ומיסטי כאחד.
לאחר שמיצתה את המשחק עם אס שפרש לשנצ (שנת צהריים). הלכה אמיליה ללמוד עוד. בזמן האחרון היא התקרבה ליהדות יותר ויותר זה עניין אותה והיא נמשכה לשם. עד שהחליטה להתגייר. ילדה בת שנתיים החליטה בעצמה להתגייר. בנסיבות אחרות זה היה נשמע מוזר אבל במקרה הזה... פחות. עם גיורה נשבעה לא להשתמש יותר בכוחה המיסטי. אך היא לא הייתה לבד. אם הבית של האחוזה שלהם הייתה קרובה מאוד לאמיליה, וגם כמוה נמשכה לדת. בזמן גיורה שינתה את שמה, משרליט לשריתה.

"אמיליה, אבא אמר שתתארגני ותבואי אליו עכשיו" הופיעה ליב מולה בפתאומיות והלכה כלעומת שבאה. אמיליה התארגנה בזריזות ורצה לכיוון המשרד שבו שכן אביה. אם הייתה משתמשת בכוחה, כל פעילויות אלה היו לוקחות לה פחות מדקה.
"כן אבא" אמרה אמיליה לאביה, שלצידו מספר אנשים חשובים ככל הנראה.
"יופי שבאת. תקשיבי" אמר אביה ואחד האנשים התחיל לדבר.
"שלום לך. אנו ניגש ישר לעניין בלי הקדמות מיותרות. התסכימי להנהיג אותנו?" במילים אחרות, אותו אחד ביקש ממנה לשלוט ולהנהיג את אותם אנשים חשובים שהתגלו כראשי ממשלה.
"למה אני? אני סך הכל ילדה" אמרה אמיליה בהרמת גבה.
"את לא סך הכל. את מיוחדת. יש לך את היכולת להנהיג אותנו כבר בגיל הזה" אמר לה. לאמיליה לא היה אכפת להנהיג אותם, זה לא שהיה חסר לה משהו, או שהיו לה הרבה דברים לעשות. אך, היא סרבה והלכה משם.
היא לא ידעה למה גרם סירובה הקטן הזה...

---------------

אז... אני יודעת שעכשיו איזה 12 בלילה אבל אני ילדה מוזרה אז תאלצו לשרוד אותי אם אתם אוהבים תסיפור;)
תודה תודה תודה על הכלללל❤
אוהבת😙

280 Reads
55 votes

Life in a lieWhere stories live. Discover now