GERÇEK OLAMAYACAK KADAR GÜZEL | 🎭

55 9 0
                                    

MEDYA : SUGA-SEESAW (MEDYA İLE AŞK YAŞIYORUM ) 😍😍

ZEYNEP :

Yoon Gi ile karşılaştığım zamandan bu yana üç gün geçmişti. Bu arada beni sevindirecek bir haber almıştım dün. BigHit'te tercüman olarak işe başlayacaktım. Daha doğrusu henüz işe başlamayacaktım ama imzalamam gereken birkaç evrak ve yapılacak bilgilendirmeler vardı. Ondan sonra işe başlayabilirdim. Sevinçten haberi aldığımda yatakta zıplamış ve evde deliler gibi dans etmiştim. Lavin ise bu halime sadece gülüp geçmişti ama o da en az benim kadar sevinmişti. Şimdi ise iş kontratını imzalamak üzere şirket binasına gidiyordum. Orada olurda heyecanlanır veya yanlış bir şey söylersem diye Lavin'ide istemeye istemeye kendimle sürüklemiştim.

"Unnie bensiz gitsen olmaz mıydı yani?"

"Şimdi mi söylüyorsun bunu? Hem belki Kook'u görürsün fena mı olur?"
dediğimde yanakları kızarmış ve susmuştu.

Ben ise kıs kıs gülüyordum bu haline. Biraz daha yürüdükten sonra şirkete varabilmiştik nihayet. Heyecandan kalbim o kadar hızlı atıyordu ki bir an duracak sandım. Güvenlik görevlilerinin kontrolünden kurtulup içeri geçtik. Lavin beni dışarıda bekleyeceğini söyleyerek kapının önünde kaldı. Derin bir nefes alıp kapıyı açtığımda karşımda Bang PD'nim ile beraber Suga ve RM'i görmeyi beklemiyordum.

"Hoşgeldin Zeynep."

Ben hala şaşkın gözlerle Yoon Gi'ye bakarken

"Ho... Hoşbuldum." diyip karşılarına oturdum.

Bana imzalamam için bir kağıt verip koşullardan bahsettiler. En önemlisi Bang PD'nim dedi ki

En çok Bts şarkılarına ve röportajlarına ağırlık verecekmişim ve onlara özel mvler dışında röportajların ve farklı birkaç konsepti içeren bir resmi Youtube hesabı açıp yayınlayacaktım.

Suga "Aramıza hoşgeldin Zeynep." diyip sırıttı.

Nedense şu an ağzını burnunu yamultasım vardı Suga'nın.

RM "Seni tanımak güzel." diyerek elini uzatınca bende gülümseyerek elini sıkıp "Sizleri de öyle." dememle Suga bana ters ters bakmıştı.

Ne diye bakıyordu ki şimdi? Aslında çok mutluydum ama duygulanmıştım bir yandan çünkü her şey gerçek olamayacak kadar güzeldi ve ben bir masal gibi olan bu rüyadan uyanmaktan korkuyordum. Temkinli davranışlarım Suga'dan kaçmalarım aslında hepsi bu yüzdendi. Suga'nın davranışlarından mana çıkartıp ümitlendikten sonra hayal kırıklığına uğramış, yanlış anlamış olmayı istemiyordum. O yüzden ne olursa olsun Suga'ya mesafeli davranmaya karar vermiştim.

JUNGKOOK :

RM ve Suga hyungun işe yeni başlayan tercümanın yanında olduklarını duyunca hem onları hem yeni tercümanı bir görmek maksadıyla yanlarına giderken kapıda bekleyen kişiyi görünce duraksadım. Onun ne işi var burada acaba? Diye düşündüm içimden. Tabi sevinmediğim için değil sadece şaşırmıştım. Beni saesenglerden kurtardığı günden sonra bir daha karşılaşmayız sanmıştım. Doğru dürüst bir teşekkür edememiştim o gün. Beni kurtarması ona karşı bir ilgi oluşturmuştu belki de ? Emin değildim. Ben dalıp gitmişken kapıdan başka bir kız çıkıp ismini dahi bilmediğim kahramanım olan diğer kızın yanına gitti. Sanırım bu kız ile yeni tercüman yakın arkadaştılar. Tam ona teşekkür etmek için ilerlemişken ben ona yetişemeden kaybolmuştu gözlerimin önünden. Belki o kızın ismini öğrenip en azından düzgün bir şekilde teşekkür ederim diye düşünerek yeni tercümanın yanına gittim.

"Merhaba siz yeni tercüman olmalısınız?"

"Evet efendim."

"Yeni işiniz şans getirsin size." diyerek gülümsedim.

BİR RÜYA MASALI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin