DUYURU (OKUMADAN BAŞLAMAYINIZ)

2.4K 116 33
                                    

Merhaba;

Benim için oldukça heyecanlı bir an, bir sonraki bölüm Asa Efsaneleri hikayemin ikinci kitabının ilk bölümü olacak. Öncelikle birinci kitabımı okuyan, beğenen, beğenmeyen ve yorumları ile bana ulaşan herkese çok teşekkür ederim. Hepinizden aşağıdaki yazdıklarımı sonuna kadar okumanızı rica ediyorum.

1. Olarak bölüm aralarında duyuru yapmamaya çalışacağım. Hikaye kesintisiz bir şekilde devam etsin istiyorum. Tek duyuru ile bitirip kurtulalım. :)

2. Olarak hikayeyi haftalık bir bölüm şeklinde cumartesi günleri yayınlamayı planlıyorum. Bölümler 3000 ile 4000 kelime arasında olacak.

3. Bir önceki kitapta tamamlanmaya çok kısım olduğunu söyleyen arkadaşlarımız oldu. Söylediklerinde haklılar, ama kurguyla ilgi bir problem ya da herhangi bir hata yok. Birinci kitapta bahsettiğim bazı şeyler ikinci kitapta ya da üçüncü kitapta ortaya çıkacak. Bazıları eğer yazmaya devam edersem ilerleyen kitaplarda çıkacak. Kafamda planladığım kurgu oldukça kapsamlı ve uzun Tanya için yazmayı planladığım üç ana kitap ve devam kitapları var. Kurguladığım büyücüler dünyasında geçen Tanya gibi başka karakterlerimin hikayeleri olacak. İnşallah yazabilirsem sizler buluşturmaktan memnun olacağım.

4. En dikkat çeken konulardan biride Tanya ve Dark arasındaki ilişkiyi birinci kitapta çok yüzeysel anlattım. Açıkçası aşk romanı yazma konusunda pek iyi olduğumu düşünmüyorum. (Ben daha çok aksiyon yazarıyım galiba :)) Bunun için kitaplar da yoğun aşk hiçbir zaman olmayacak. Ama bu aşkla ilgili hiçbir şey yazmayacağım anlamına gelmiyor. Bu kurguyu ilk tasarlamaya başladığımdan beri Tanya ve Dark'ın ilişkisini ikinci kitapta flashback olarak yazmayı planlamıştım. Öylede olacak ama dediğim gibi bu hikaye Tanya ve Dark'ın ya da başka bir karakterin aşkı etrafında dönmeyecek. Kitapta amacım aşk değil. Aşkı daha çok araç olarak kullanmayı planlıyorum. :)) alışık olduğumuz hikayelerden biraz farklı olduğunu biliyorum. Çoğumuzun birbirinin aynısı hikayeler okumaktan sıkılmış olduğunu düşünüyorum.

5. 1. kitabı kaldırdım. Bir daha yükler miyim? Açıkçası bilmiyorum. Başarabilirsem kitaplarımı e-kitap haline getirip satmayı düşünüyorum. Ama süreç benim için belirsiz. Yinede buradan yazmak istedim. Sonra pat diye kitap çıkarıyorum, e-kitap yapıyorum diye çıkmak istemiyorum. Aynı zamanda bir okur olarak okuduğum kitaplardaki bu ani değişimler çok sinir bozucu oluyor. Sizlere de bu şekilde bir durum yaşatmak istemiyorum. E-kitap olarak çıksın ya da çıkmasın hikayenin finalini buradan paylaşacağım. Bu konuda aklınızda bir şey kalmasın. Gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz.

6. Birinci kitabı okumayanlar ikinci kitabı okuyabilir mi? Böyle bir soru olur mu? Olursa diye cevabını peşin peşin vermek istedim Birinci kitabın üçte biri Wattpad de yayınlanmaya devam edecek. O kısımda karakterler hakkında bilgiler mevcut. Detaylara takılmaz, aksiyonu bol bir fantastik hikaye okumak istiyorsanız ikinci kitabı okuyabilirsiniz. Ama aksi şekilde düşünüyorsanız tavsiye etmem. :)

7.Ve son olarak kitabımı okuyacak herkese şimdiden teşekkür ederim. Umarım hepiniz için keyifli bir serüven olur. Keyifli okumalar. :))

ASA EFSANELERİ -HAYAT-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin