2

7.8K 452 240
                                    

    Hermione odasının bir köşesinde oturmuş ağlıyordu. Artık çok sıkılmıştı bu kelimeden "bulanık". Hagrid ona Malfoy'u takmaması gerektiğinden bahsetmişti ama işe yaramıyordu. Bir anda odanın kapısı açılarak içeri Draco girdi ve arkasından tüm slytherinliler. "Hayır!" Diye çığlık attı Hermione. "Gidin başımdan!" Draco sanki gözlerinde ateş yanıyormuş gibi ona yaklaşıyordu. "Selam bulanık" diyerek büyük bir kahkaha attı. Hermione kulaklarını kapatarak titremeye başladı. O sırada Draco kollarını tutarak onu sarsmaya başladı "Grangeer!" Diye bağırıyordu. Ama Hermione sadece ağlıyor ve titriyordu. "Grangeer!"

    "Granger!!"

    "Kabus görüyorsun seni aptal uyan!"

    Hermione büyük bir nefesle gözünü açarken kalkamadığını ve karşısında Draco'nun aynı rüyasındaki gibi onu sarsdığını fark etti. Ne yapacağını bilemeyerek hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. O sıra da Draco komidinin üzerindeki defteri alarak elinde sallamaya başladı ve diğer eliyle yakasından tuttu. "BUNUN...-SENDE...-NE İŞİ VAR!" Dedikten sonra yakasını serbest bırakıp savurdu. Hermione şaşkınlıkla "Se-sen içeri nası-"
"Bana cevap ver Granger!" Diye bağırdı Draco. Hermione sinirle "Çarpıştıktan sonra düşürmüşsün geri zekalı, yarın zaten verecektim seni aptal! Odama nasıl girers-"
"Okudun mu?!" Dedi Draco tehdit eden gözlerle
"Ne yapacaksın yine saldıra-"
"SANA OKUDUN MU DEDİM!" Diyerek sesini iyice yükseltti. Hermione gözlerinin içine şiddetle bakıp "Senin yazdığın en küçük bir kelime bile umrumda değil Malfoy!" Diyerek parmağıyla kapıyı gösterdi.

    "Teşekkür ederim"

    Hermonie kaşlarını çatmış şaşkınca Draco'ya bakıyordu 'teşekkür ederim' mi? Neye teşekkür ediyordu bu şimdi. Hermione alayla "Evet kapıyı göstermek bu kadar zor olmasa gerek, teşekküre gere-"
"Onun için değil" diye mırıldandı Draco. Hermione anlayamamıştı, soran ama bir o kadar da kızgın gözlerle Draco'ya bakıyordu. "Okumadığın için" diyerek aniden kalktı ve kapıyı çarpıp gitti.

    Çarpıp gittiği anda oda arkadaşı uyandı. Sessizlik büyüsü oraya etki etmiyordu. Kız soran gözlerle Hermione'ye bakarken Hermione kendisinin de kapı sesine uyandığını söyleyerek geçiştirdi ve yeniden yatağına uzandı. O defterde olan bu kadar özel şey neydi acaba? Draco'ya teşekkür ettirecek kadar özel bir şey...

    Sabah olduğunda Hermione tam olarak uykusunu almış değildi. Gece yarısı bir anda Draco tarafından uyandırılmak gerçekten uykusunu kaçırmıştı.

    Kalkıp yüzünü yıkadı ve okul üniformalarını giydi. Soğuklar yaklaşıyordu sanki. Yanına Gryffindor atkısını da alarak odadan çıktı.

    Kahvaltı için masaya ulaştığında Harry ve Ron'un çoktan oturmuş ve yarınki quidditch turnuvası hakkında konuştuklarını fark etti. Gözü bir anlık slytherin masasına gitti ve Draco ile göz göze geldi. Hızlıca başını çevirip Harry ve Ron'u dinlemeye başladı.

    Draco da bugün uykusuzdu. Heemione'nin defteri okuyup okumadığını dan hala tam emin değildi. Okusa bir çok şey değişebilirdi ama bu onu istemiyordu. En azından şimdilik...

    O defteri artık yanında gezdirmeyi bırakması gerekiyordu. Ama içinde çoğunlukla Hermione'nin de düşündüğü gibi iksirlerin formülleri ve yanlarında küçük notlar yazıyordu. Ama çoğunlukla...

    Bunları düşünürken bir anda gözü gryffindor masasına gitti ve Hermione ile göz göze geldi. Hermione bir süre baka kaldıktan sonra kafasını çevirdi. Draco da kahvaltısına devam etti.

    Harry ve Ron'un quidditch muhabbeti bitmiş kahvaltılarına devam ediyorlardı. Sonra Harry bir anda Hermione'ye "Malfoy'un defterini ne yaptın?" Dedi. Hermione birden gelen soruyla önce Draco'nun olduğu tarafa bakıp hemen kafasını çevirdi ve "Ee- e-evet bu kahvaltıya gelmeden önce yolda gördüm ve verdim."

    Ron pişmanlıkla "Tüh be biraz daha geç veremezmiydin biraz karıştırırdık içini" Hermione "Saçmalama Ron, biz onun gibi olamayız diyerek" yeniden shyliterin masasına baktı. Draco yoktu.

    Hermione umursamazca kafasını çevirdi ve kahvaltısını bitirip Harry ve Ron ile sınıfa doğru ilerledi.

    Draco çoktan sınıfa varmış defterini öylece karıştırıp küçük notlar alıyordu. O sırada içeri Granger ve arkadaşları girdi. Hızla defteri kapatan Draco Hermione'nin sorgulayan bakışlarıyla karşılaştı ve hemen önüne döndü.

    Uzun ders saatlerinin ardından Draco dersten çıkar çıkmaz odasına yöneldi ve erkenden yatıp uyudu.

    Hermione ise ortak salonda arkadaşlarıyla oturmuş sohbet ediyordu. Ama Harry yine quidditch muhabbeti açmıştı. Hermonie bıkkınlıkla elini kafasına yaslayarak gözlerini kapattı. Ve bir anda uykuya yenik düştü

    Bir gece vakti kumsalda öylece oturuyordu. Her şey sessiz ve sakin görünüyordu. Sonra arkadan bir ses geldi "Grangeer!" Hermione endişeyle kafasını çevirdi ve gördükleriyle dehşete düştü.

    "Malfoy! Bu da ne lanet olsun!"

    Hermonie dehşetle yerde yatan Draco'nun yanına koştu. "O defteri neden okumadınn!" Derken resmen acıyla hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Ve kolundaki ölüm yiyen işaretinden siyah kanlar akıyordu.

    Draco düzensiz bir nefes alarak "Sesimi neden duymadın Granger. Neden bana yardım etmedin, acı çektiğimi görmüyor musun! Sana güvenmiştim Granger!" Diye bağırıyordu.

    Hermione ne yapacağını bilemeyerek ağlıyor ve kolundaki yaraya elini bastırıyordu."Ma-Malfoy" "Hermioneeee!" Draco ona Hermione mi demişti gerçekten sanırım bu bir rüya olmalıydı "Hermioneee!"

"Hey, Hermione!"

"Hermione kalk kabus sadece!"

    Hermione gözlerini açıp nefes nefese doğruldu. Resmen kalbinin sıkıştığını hissediyordu ve onu bu kadar paniğe sokan şeyin sebebini bilmiyordu.

    Ron sürahiden bardağa su doldurup Hermione'ye uzattı. Biraz sakinleştikten sonra Harry artık dayanamayıp sordu "Ne gördün sen?"
Hepsi dikkat kesilmiş cevabı bekliyordu ama Hermione rüyayı gerçekten anlatmak istemiyordu. Endişeyle bakışlarını şömineye doğru kaçırdı. Ron "Hermione cidden ne gördün o sayıklamalar da neyin nesiydi?"

    Hermione ciddiyetle "Ne sayıklaması?" Diye sordu. Harry "Eeeu resmen Draco diye sayıklıyordun." Hermione "Saçmalamayın" diyerek oturduğu yerden kalktı ve hızla odasına koşmaya başladı. Bir yandan deli gibi ağlıyor ve ağlama sebebini bile anlayamıyordu. Belki de gerçekten aptaldı. Son zamanlarda olan bu halleri aptallıktan başka bir şey olamazdı...

Buraya instagram hesabımı bırakıveriyorum takipleşelim ^^ @gizemkrncbsgl

Help | DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin