11

4.7K 295 184
                                    

    Draco çoktan dönüşümünü tamamlamış, iksir odasında hızlı adımlar atarak ne yapacağını düşünüyordu. Sesinin son anda duyulduğundan emin değildi ama ortalık fena karışacaktı.

    Hermione eğer anladıysa Draco'dan iyice soğuyacaktı. Draco bundan emindi ve bundan çok korkuyordu. Ama ona yalan söylemek de istemiyordu.

    En iyisi bir süre bilmiyormuş gibi davranmaktı. En azından Hermione gelip onu sorguya çekene kadar.

    Kendi kendine "Görmedim, duymadım, bilmiyorum." Diyerek iksir odasından ayrıldı.

    Ginny gördüklerinin şaşkınlığını hala atamamış, Hermonie, Ron ve Harry'e sırasıyla bakıyordu.

    "Birisi Ginny'nin kılığına girmiş." Dedi masumca Ron. Hepsi ona bakıp alkışladığında Ron ne olduğunu anlayamayıp "Ne?" Diye sordu. "Bunu gerçekten anlayamamıştık dostum." Dedi Harry.

    Hermione'nin o kişinin Draco olduğunu söylemeye niyeti yoktu. Aksi takdirde burada soğuk rüzgarlar esebilirdi. Bu işi kendi halledecekti.

    "En fazla kim olabilir ki? Zaten pek bir şey duymadı kimdi ise." Diyerek ayağa kalktı Hermione ve kapıya doğru ilerledi.

    Harry "Hermio-" Diye seslenemeden Hermione ortak salondan kayboldu.

    Koşarak Draco'nun olduğunu tahmin ettiği yere, iksir odasına doğru koştu. "İşte bu sefer başın belada Malfoy!" Diye geçirdi içinden ve iksir odasının kapısını şiddetle açtı.

    Yoktu. Burada hiç kimse yoktu. İçeriye girip biraz bakındı. Çok özlü iksir hala kazanda duruyordu.

    Ona ait her hangi bir şey bulma amacıyla masaları rafları kontrol etti. Sonra ayağına bir şey takıldı.

    Aynı çarpışmalarındaki gibi, siyah defter içi açık bir şekilde ayağının dibinde duruyordu. Sanki açıp okuması için yeniden bir fırsat gibi defter ayağına gelmişti. Bu sefer kararlı bir şekilde defteri aldı ve açık sayfasına baktı.

    Ve sayfanın üzerinde 4 kişiye ait farklı saç kılı yer alıyordu ve altta hepsinin ismi yazıyordu. Yan sayfaya baktığında da akla hayale sığamayacak kişilerin saç kılları yer alıyordu.

    Snape'in bile saç kılı vardı. Bu inanılmazdı. Hermione sayfaları yavaş yavaş çevirerek 'Çok Özlü İksir' başlığının son sayfasına geldi ve duraksadı. Bu oydu, kendisi... Küçük bir oynayan resim yapıştırılmış onun yanında da Hermione'nin saç kılı yer alıyordu.

    Nefesi deftere çarparken resme odaklandı ve oynamasını bekledi. Bu onun yandan çekilmiş bir fotoğrafıydı. Gizlice çekildiği belliydi. Kahkahalarla bir şeye gülüyordu. Sonra fotoğraf durdu ve başa sardı.

    Draco'da neden böyle bir fotoğraf vardı? Saklamak istediği şey bu muydu?

    Sonra sayfaları biraz daha ilerletti, bir kaç iksir bilgisinden sonra ileriki sayfalarda bir günlük bölümü ile karşılaştı. Burayı okumaması gerektiğini iyi biliyordu ama Draco ona rüyasında okumasını söylemişti.

    Rüyasını dinleyerek ilk sayfayı okumaya başladı. Buna tam günlük denemezdi ama her günde bir iki cümle yazıyordu.

Help | DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin