Draco aldığı cevabın mutluluğu ile Hermione'yi kendi etrafında döndürüp deli gibi dans ediyordu.
Draco'nun bu hallerini ise öğretmenler bile şaşkınlıkla izliyordu.
En sonunda nefes nefese kaldıklarında Draco önden masaya doğru ilerledi. Hermione ise Draco'yu kolundan yakalayıp sürüklemeye başladı.
"Hermione, bu sürüklemelerin fazla olmaya başladı."Hermione yüzüne bakıp güldü ve umursamadan çekiştirmeye devam etti. Balo salonundan çıktıktan sonra okul binasından da ayrıldılar.
"Nereye gittiğimizi sormayacak mısın?" Diye sordu Hermione.
"Hayır." Dedi Draco omuzlarını iki yana kaldırarak ve devam etti "Senin olduğun her yere giderim. Merak etmiyorum onun için."
Hermione gülüp Draco'nun kolunu sürüklemeyi bıraktı ve elini tuttu. Parmaklarını da sıkıca kenetledi.
Draco hiç itiraz etmeden Hermione'nin peşi sıra ilerliyordu.
En sonunda astronomi kulesine vardılar ve yukarı çıktılar.
Teleskopun olduğu kata vardıklarında Hermione önden girip etrafa bakındı.
"Hadi ama Hermione buraya her zaman gelebiliriz. Bunu sende biliyorsun."
"Buraya neden geldiğimizi biliyor musun?"
"Eee, hayır. Neden?"
"Sana göstermek istediğim bir şey var."
Hermione yeniden Draco'nun elini tutarak yanına getirdi ve teleskopa eğildi.
Tek gözüyle bakarak teleskopa ayar yaparken Draco şaşkınlıkla bakıyordu.
"Buraya o kadar geldik ve teleskop kullanabildiğinden hiç bahsetmedin Hermione."
"Hmmhımm."
Hermione ayara odaklanmış görünüyordu.
En sonunda ayarı tutturduğunda gülümseyip Draco'ya yaklaşmasını söyledi.
"Nasıl yapacağım?" Diye sordu Draco.
"Sadece tek gözünle şuradan bak. O kadar."
Draco eğilip delikten bakmaya çalıştı. Havada tuhaf bir yıldız kümesi görünüyordu. Sanki kare şeklinde bir başı, arkasına doğru kuyruğu uzanan bir takımyıldızı gibiydi.
Draco bakmaya devam ederken "Bu ne?" Diye sordu Hermione'ye.
"Senin yıldızların."
Draco anlayamayarak teleskoptan gözünü ayırdı ve Hermione'ye baktı.
"Draco takım yıldızı. Bunu bilmemen çok tuhaf." Dedi Hermione. Draco isminin bir takım yıldızından geldiğini bilmiyordu.
Yüzünde heyecanlı bir gülümseme ile yeniden teleskoptan baktı. Sonra yıldız kümesinin ejderha şeklinde olduğunu fark etti.
Sonra yeniden teleskoptan ayrılıp gözlerini Hermione ile buluşturdu ve ağzından Hermione'yi hayran bırakacak sözler döküldü.
"B-bunlar sahip olduğum güzel şeyler. Ama en güzeli değil."
Ayağa kalkıp Hermione ile arasındaki mesafeyi kapattı.
Hermione'nin yüzüne düşmüş bir tutam saçı alıp kulağının arkasına doğru attı ve gözlerine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Help | Dramione
FanfictionSavaştan sonra Draco kendini anlam veremediği, ama ona iyi gelen duygular içinde bulur. (Hayran kurgudur, savaştan önce ve sonra Ron ve Hermione arasında bir şey yaşanmamıştır.)