Selaaaaaaaaaam! Özlettim dimi kendimii. Sizi bu kadar çok beklettiğim için özür dilerim ama başım derslerle büyük belada.
Kendimden hiç bahsetmedim size. Ben Lise 3.sınıf öğrencisiyim. Adım Gizem. Ve şuan resmen 12. Sınıf muamelesi görüyoruz sınıfca ;((. Matematik Fen öğrencisiyim ve büyük hedeflerim var. Birde manyak bç matematikcimiz var işte 3 kitabı bitirdim bugün 4. Kitaba başlayacağım ve Perşembe teslim öğk.
Neyse sizi daha da fazla sıkmayacağımm. Sizi seviyorumm iyi okumalarr♥️
"Ne yapıyorsun?" Diye sordu Hermione merakla. Ama Draco ciddiyetinden önem vermeden yine aynı cevabı verdi. "Şşşşt!"
"Pekii..."dedi Hermione çaresizce ve önüne dönüp dalgaları izlemeye devam etti. Güneş koyu bir yumurta sarısı gibi okyanusun içine yavaş yavaş dalıyordu. Havada hafif bir esinti olsa da üşütmüyordu.
Draco'nun tam bu nokta da doğum gününü kutladığını düşünmeden edemiyordu. O an içinde dolanan heyecan ve neşesi tekrar yüzüne vurduğunda huzurlu bir nefes çekip bıraktı.
"Bitti."
Hermione merakla kaşlarını çatarak Draco'nun eline işlediği büyüye baktı. Ağzı şaşkınlıkla açılırken heyecanla bir anda kafasını Draco'ya döndüğünde Draco bunu bekliyormuş gibi ondan daha hızlı hamle yaparak dudaklarını dudaklarına bastırdı.
Hermione bunu beklemediğinden dolayı gözleri kocaman açılmış olsa da bu sadece saniyeler sürdü. Gözlerini kapatıp Draco'nun dudaklarına eşlik etti.
Birbirlerini nazikçe öptükten sonra ilk ayrılan Draco oldu ve heyecanla Hermione'nin yüzüne baktı.
"Beğendin mi?"
Hermione 32 diş sırıtarak yeniden eline baktı ve gülümsedi. Draco Hermione'nin eline hareket eden bir dövme büyüsü yapmıştı. Dövme ise okuldaki balo gününe aitti.
Hermione her elini kaldırıp baktığında dövme hareket ediyor. Hermione ve Draco uyumla dans ediyordu.
"Cevap alamadım Granger?"
"Aynısı sende-" demeye kalmadan Draco elini kaldırıp Hermione'ye gösterdi. Aynı dövme kendisinde de vardı.
Hermione bir anda Draco'nun üzerine atladığında Draco nereden geldiğini bilemedi ama kendine geldiğinde Hermione'yi hızlıca itip altına aldı.
Dudakları yeniden dudaklarına yönelirken Hermione kollarını çoktan Draco'nun boynuna sarmıştı bile.
Dudakları uyumla dans ederken Draco içindeki isteği bastıramayarak dili ile Hermione'nin üst dudağına baskı yaparken hafifçe inildedi.
Hermione'de ağzını tamamen açarak karşılık verirken Draco çoktan kendinden geçmişti. Zaten ortalıkta kimseler yoktu.
Dudaklarından ayrılıp küçük öpücükler kondurarak boynuna indi ve Hermione'nin üzerindeki gömleğin düğmelerinin bir kısmını açtı ve naif ama iz bırakan öpücüklerine devam etti.
Hermione ne kadar saçlarını çekiştirse de umursamadan devam ederek boynunun yanını hafifçe ıssırdı.
"Ahh! Draco!"
Issırdığı yeri hafifçe öperek özrünü belirtirken düğmeleri tamamen açmaya başlamıştı.
Ama ikisi de biliyordu. Eğer buna devam ederlerse okula gitmeleri bir hayli zaman alacaktı ve bu da fark edilecekti.
"Draco?"
"Hmh?" Diye sordu Draco iyice ilerlerken. "Okul!" Dedi Hermione buruk bir ifadeyle. Draco bir anda duraklayıp durgunca Hermione'nin yüzüne baktı ve bir küfür salladı. Mutsuzca ayağa kalkarak Hermione'ye de elini uzattı ve gömleğinin düğmelerini ilikledi.
"Evlenelim."
Draco'nun ağzından bir hamlede çıkan kelime aslında ikisini de şok etmişti. Hermione kızarırken içinde çok tuhaf bir his oluştu. Draco ile hayatının devamını sürdürmesi kalbini tuhaf bir ritme sokmuş gibiydi.
"Dalga geçme." Dedi Hermione sonra umursamazca ve arkasını dönerken Draco bileğinden tutup çevirdi. "Ben gayet ciddiyim Granger. Okul biter bitmez, bir anda evlenelim."
Hermione ne diyeceğini bilemeyerek gevelemeye başladı.
"Her şeyimizi daha rahat yaşarız Granger. Kimseden saklanmak zorunda kalmayız. Belki çocuğumuz hatta çocuklarımız olur!"
"Yok artık!" Diye bir kahkaha attı Hermione ama hoşuna gitmişti.
"Ben çok ciddiyim Granger. En azından bir çocuk istiyorum." Dedi Draco ve bakışlarını öylesine bir yere kenetledi ve bir anda bağırdı. "Hedra! İsmi de Hedra olsun işte! Kız erkek fark etmez ikisine de güzel bir isim!"
"O nereden çıktı şimdi? Anlamı ne?" Diye sordu Hermione merakla. "Hermione'nin He'si ve Draco"nun Dra'sı işte!" Dedi heyecanla ve okula doğru koşmaya başladı.
"Dra- beklee!" Diye bağırarak Hermione'de arkasından koşmaya başladığında ikisi de kahkaha atarak koşuyordu.
Kim bilir belki bir gün bunların hepsi gerçek olurdu. Güzel bir yuvaları olur ve Hedra adında bir çocukları olurdu. Kim bilir..."
Kim biliiir final bilir arkadaşlar :')))
Buraya instagram hesabımı bırakıveriyorum takipleşelim ^^ @gizemkrncbsgl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Help | Dramione
FanfictionSavaştan sonra Draco kendini anlam veremediği, ama ona iyi gelen duygular içinde bulur. (Hayran kurgudur, savaştan önce ve sonra Ron ve Hermione arasında bir şey yaşanmamıştır.)