7

5.3K 351 149
                                    

    Bu kitapta Snape ölmüyor. Çünkü neden olmasın kdğflsğf. İyi okumalar ^^

    Hermione kahvaltıya geldiğinde Harry ve Ron meraklı gözlerle ona bakıyorlardı. Bakışlarının sebebini anlayamayarak Hermione sordu "Çocuklar sorun nedir?"

    "Dün gece boyunca neredeydin Hermione, seni bekledik ama gelmedin?" Dedi Harry.

    "Kutlamadan kalan tüm pastayı Neville yedi" diyerek Ron üzgün bir ifade takıntı. Hermione ne uyduracağını gerçekten bilmiyordu.

    "Eee Hagrid'in bir konuda yardıma ihtiyacı varmış ama sonra halletmiş. Oraya kadar gitmişken Hagrid çay içmek istedi, orda da uyuya kalmışım."
   
    "Bizi neden yardıma çağırmadı?" Diye sordu Harry. "Maçtan yeni çıkmıştınız neden sizi çağırsın?" Diye kestirip attı Hermione ve konu bir daha açılmadı.

    Hermione söylediği yalanın ne zaman ortaya çıkacağını bilmiyordu ama içini kötü bir his kaplamıştı.

    Öğrendiklerinde ne tepki vereceklerini tahmin bile edemiyordu. İçini kapladığı huzursuzlukla kafasını kaldırdı ve Draco ile direk gözgöze geldi. 

    Hermione uzunca bir süre baktıktan sonra bu sefer bakışlarını kaçıran Draco olmuştu.

    Hermione önemsemeden önüne döndü ve ödevini yapmadığı için Snape'ten alacağı tepkiyi düşünmeye başladı.

   İksir dersi başladığında herkes yerlerini aldı ve içeriye disiplinli bir şekilde Snape girdi.

    "Ödevleri masaya koyun!" Dediğinde herkes asasıyla ödevlerini masaya yöneltiyordu. Draco yüzünde büyük bir telaş olan Hermione'ye baktı.

    Normalde hiç böyle hatalar yapmazdı ama ödevi kendisi çağırdığı için yapamamıştı.

    Herkes ödevini teslim ettikten sonra ders başladı ve Draco bakışlarını bırakıp derse odaklandı.

    Ders sonunda ödevleri kontrol etmiş olan Snape kafasını kaldırdı ve "Aferin Bayan Granger. Son zamanlarının en iyi performansı." Diyerek elindeki ödev kağıdını gösterdi.

    Harry, Ron ve Hermione şaşkınca kağıda bakarken Hermione ne diyeceğini bilemez bir şekilde sadece kafasını salladı.

    Bu da neydi böyle? Harry veya Ron mu vermişti? Arkasına dönüp onlara baktığında ikisi de "Biz değildik" dercesine ellerini kaldırdı.

    O sırada Snape despot bir ses tonuyla "Draco Malfoy dersten sonra yanıma geliyorsun." Draco umursamaz bir yüz takınmıştı.

    Hermione şaşkınca Draco'ya döndüğünde Draco ona göz kırpıp önüne döndü. Draco onun için ödevini mi vermişti. "Ölsem inanmam" diye geçirdi Hermione.

    Neden böyle bir şey yapmıştı ki? Kisme Snape ile uğraşmak istemezdi. Hermione kendini son derece mahcup hissediyordu ama iş işten geçmişti.

    Ders bitiminde Draco direk Snape'in yanına gitti. İçinde en ufak bir korku yoktu.

    Snape onu odasına aldıktan sonra "Asanı ver!" Diyerek Draco'dan asasını aldı. "Bayan Granger'ın ödevi sana ait." Dedi kesin bir dille Snape. Draco anlayacağını tahmin etmişti ama Hermione'ye bir şey diyeceğini düşünmüyordu.

Help | DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin