4 sene sonra...
"Draco! Çantanı unuttun!"
Draco endişeyle evin kapısına geri koşarak çantasını aldı ve gitmeye yeltendi. Ama Hermione kolundan tutup dudağına uzun bir öpücük bıraktı. "Görüşürüz."
"Görüşürüz hayatım. Yetişmem lazım." Diyerek hızla kapıdan ayrıldı ve yan evin önünde durarak bağırmaya başladı.
"Heyy! Potter! Geç kalıyoruz!"
"Tamaaam!"
Hermione hala kapıda beklerken aklı 4 sene öncesine gitti. Savaşı düşündü. Draco ile düşmanlarkenki anılarını düşündü, sonra barışmalarını, kış balosunu...
Zaman hiç olmadığı kadar hızlı akmıştı. Harry ve Draco hiç olmadığı kadar samimi olup aynı mesleğe yönelme kararını almışlardı. Seherbaz...
Harry apar topar birbirine karışmış saçları ve yana kaymış kıravatıyla evden fırladı.
"Merlin... Bu hala okul yıllarındaki gibi dağınık."
"Kes sesini Malfoy."
İkisi de gülerek Hermione'ye bakıp eliyle işaret vererek arabaya doğru yöneldiler.
Hermione gülümseyerek kapıyı kapattığında içeriden gelen ağlama sesiyle hem sevindi hem üzüldü.
Hedra uyanmıştı.
Hermione hızla yanına koştu.
"Tamam tatlım, geldim, buradayımm."
Hedra annesini görür görmez ağlamasını kesip gülümsemeye başladı ve parmaklarını emmeye başladı.
"Acıktın mı sen? Küçük Draco."Hedra keyifle kıkırdarken Hermione mutfağa yöneldi.
•
Draco akşam saatinde eve döndüğünde Beda çoktan uyumuştu.
"Öf be!" Dedi bıkkınlıkla.
"Üzgünüm tam yarım saat önce uyudu."
Draco bebeğinin yüzünü incelemeye başladı. Ona her baktığında hayran kalıyordu. Çünkü... Kendisinin kız versiyonun görmek biraz tuhaf hissettiriyordu.
"Küçük Malfoy." Diye fısıldayarak minik elini öptü ve eşinin yanına oturdu.
"Sabah düşünüyordum da ne tuhaf değil mi?"
"Ne tuhaf?"
"Baştaki onca düşmanlık...Şimdi ki halimiz... Harry ve senin dostuğun...İnsan şaşırmadan edemiyor. Hayal gibi..."
Draco Hermione'nin yanağına bir öpücük kondurarak kolunu omzuna attı ve derin bir nefes aldı.
"Ama buradayız. Beraberiz. Küçük bir Draco'muz var." Dedi ve kendini gösterdi. Keyfi yerindeydi. İkisininde.
"Seni seviyorum Draco Malfoy."
"Bende seni Hermione Malfoy."
Sonra gülmeden edemedi. "Granger desem nolur?"
"Saçmalama Draco!"
"A-ama"
"Pekii."
"Granger."
"Malfoy."
...
•°•°•°•
Ewwet bir anda final yaparak sizi şaşırtmış olabilirim. Belki final umduğunuz gibi de olmadı ama elimden bu kadar geldi. Kısa olduğu için üzgünüm :'((
Umarım beğenmişsinizdir. Yeni yazmaya başladığım kitabı bu bölümü yayınladıktan hemen sonra onda da 1. Bölümü yayınlayacağım. Onun daha sağlam olduğunu düşünüyorum. Şimdiden yorumlarınızı bekliyorum
Sizi seviyorumm diğer kitapta görüşmek dileğiyle ^^ <33333
Buraya instagram hesabımı bırakıveriyorum takipleşelim ^^ @gizemkrncbsgl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Help | Dramione
FanfictionSavaştan sonra Draco kendini anlam veremediği, ama ona iyi gelen duygular içinde bulur. (Hayran kurgudur, savaştan önce ve sonra Ron ve Hermione arasında bir şey yaşanmamıştır.)