16

4.1K 256 311
                                    

    Hermione'nin her şeyi anlatmasının üzerinden 1 hafta geçmişti ve akşam balo vardı.

    Ron ve diğerleri duruma alışmış gibilerdi. Artık bir yorumda bulunmuyorlardı.

    Hermione ise heyecanla yarını bekliyordu. Draco ile ilk defa rahatça görüşecek ve baloda dans edeceklerdi.

    Hermione kıyafetini iki gün öncesinde seçmişti bile. Toksıyla uyumlu sade ve hoş duran gri bir elbise.

    Hermione odasında heyecanla dolanıyordu. Baloya saatler kalmıştı.

    Yeniden aynanın karşısına geçerek saçını biraz daha düzeltti ve rafta duran tokayı eline alıp gülümsedi.

    Sonra saçının kenarına taktı ve aynada kendini izlemeye başladı. Güzel görünüyordu. En ufak bir sıkıntı yoktu.

    Draco üzerindeki takım elbise ile heyecanla odasında tur atıp duruyordu. Onu gören Blaise ise daha fazla dayanamayıp "Kes şunu Draco. Başımı döndürüyorsun!"

    "Aoow gerçekten mi?" Diyerek durdu Draco ve etrafında havalı bir dönüş yaptı. "Baş döndürücü ha?" Diyerek gözünü kırptı.

    "Nereden geliyor bu mutluluk Draco. Baloya seninle gelecek birini mi buldun?"

    Draco sırıtarak cevap verdi. "Evet, en iyisinden."

    "Kim?"

    "Bence bunu baloda görsen daha iyi."

    "Pekala." Diyip kapıya yöneldi Blaise.

    "Ben bi Pansy'e bakacağım, hazırlanmış mı diye."

    "Tammmamdır." Diyerek Draco elini saçlarına sokup aynanın karşısında kurcalamaya başladı. İlk önce sağa yatırdı sonra sola. Hayır, dağınık saç ona kesinlikle yakışmıyordu.

    Eline az miktarda jöle sürerek saçını sağa doğru hafifçe ittirdi ve taradı.

    Aynada biraz kendini izledikten sonra yüzünde o eski mutluluğu gördü. Artık iyileştiğini hissediyordu. Hermione işe yaramıştı.

    Biraz daha kendine ve üstüne bakıntıktan sonra baloya yarım saat kala Hermione'ye bakmaya karar verdi.

    Odasına ilerledi ve bir anda düşüncesizce kapıyı açtı.

    Açmasıyla beraber gördüğü manzara ve çığlıklarla donup kaldı.

    Hermione'nin elbisesi yerde, üzerinde sadece iç çamaşırlarıyla bağırıyordu.

    Draco hemen kapıyı kapatıp gözlerini kapattı ve büyük nefesler aldı.

    Kapının ardından Hermione'nin bağırma sesleri geliyordu.

    "APTAL!

    "O BİR KAPI VE İÇERİ ÇALINARAK GİRİLİYOR SENİ SERSEM!"

    "BENİ DELİ EDİYORSUN DRACO!"

    "Bunu duyduğuma sevindim Granger!" Diye seslendi Draco ve sırıttı.

Help | DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin