8

166 17 2
                                    

24.01.2012

Dragă jurnalule,

Nu s-a mai întâmplat nimic important în viața mea. Am aceiași rutină zilnică de școală, teme și citit. Încerc să mă pregătesc, cât de bine pot pentru examenele finale. Mai am încă un an de gimnaziu și după va trebui să mă înscriu la liceu. Probabil, voi continua studiile la aceiași școală.

Nu am așteptări de la viitor. Simt că nu am nici un țel în viață. Îmi place să scriu doar poezii și să citesc. Am o singură rutină zilnică, de care sunt plictisită. Mi-ar fi plăcut să am măcar un frate sau o soră, care să îmi mai ocupe timpul, să îmi mai țină mintea ocupată. În schimb viața m-a blestemat cu doi părinți care se ceartă zilnic din nimicuri. Sunt deja ajunși la o vârstă înaintată, eu am apărut târziu în viața lor după căsătorie. Tatăl meu este bolnav, cu o pensie amărâtă și nu poate face mare lucru, doar câteva treburi casnice, iar mama nu are un job stabil, lucrează pe unde apucă cu ziua. Situația mea financiară e groaznică, dar m-am obișnuit.

Mă simt fericită totuși, pentru că anul acesta Bo-gum va absolvi liceul și sigur voi merge la festivitatea de premiere, unde îl voi vedea pe Yoongi. Știu că ar trebui să mă bucur pentru verișorul meu mai mult, dar nu prea merită la cum decurge relația noastră de sânge. Voiam să îl văd pe Yoongi și să îl felicit, voiam să mai vorbesc cu el și să îi mai văd zâmbetul, voiam să îmi spună despre el, voiam să vorbim despre orice nimic, doar să vorbim.

Totuși, ceva ciudat s-a întâmplat zilele astea. Nu l-am mai observat pe brunet în autobuz și nici prin cartier nu era. Mă întreb, dacă stă închis în casă și învață pentru bacalaureat. Dar, la școală, încă trebuia să meargă. Bo-gum mergea singur cu autobuzul, fără el. Poate o fi bolnav? Am auzit că o răceală bântuie prin oraș. Mă voi interesa mâine - subtil - de la cineva.

Yoongi, sper doar că ești bine și că te pregătești pentru examene.

Moon Geum-Young

____________________________________

Bună insomnie, ce mai faci? Mă bucur că m-ai ajutat să finalizez acest capitol.

I got love: A diary for Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum