11

151 18 2
                                    

04.03.2013

Dragă jurnalule,

Zilele trecute am ieșit cu Bo-gum la un suc. De când a terminat liceul s-a maturizat destul de mult. Acum se comportă mult mai bine cu mine, chiar dacă, încă simt că nu mă place și nu recunoaște niciodată că suntem rude, dar măcar nu mă mai ignoră.

Recunosc că m-am schimbat și eu destul de mult în ultimii doi ani. Am renunțat la acel breton enervant și care mă făcea de zece ori mai urâtă, decât sunt, acum îl am dat într-o parte, iar părul meu lung și negru a crescut destul de mult. Înălțimea mea a ajuns undeva la peste 1.60 și mă pot lăuda cu picioarele mele lungi și subțiri.

Bo-gum lucrează acum la restaurantul familiei Min și l-am întrebat întâmplător, dacă mai avea vești de la Yoongi. A trecut un an de când brunetul a plecat, un an de când nu l-am mai văzut.

Veștile pe care mi le-a dat, nu au fost așa de bune. Mi-a spus că Yoongi a fost în Daegu acum ceva timp, iar eu din păcate nu l-am văzut, și a ținut un mic "concert" cu alți doi rapperi, în subsolul unui bloc. Cică agenția i-a promis un debut undeva prin primăvară, dar nu e ceva sigur, iar viața lui de stagiar se înrăutățește pe zi ce trece. Suferă de depresie, nu doarme nopțile, nu mănâncă îndeajuns, iar din cauza stresului și nervilor a început să fumeze, poate chiar să consume droguri. A început să se gândească doar la lucrurile rele din viața lui și pe lângă asta, nu dorește să se întoarcă acasă. Îi e rușine să dea ochii cu mama lui, spunând că este un fiu groaznic și neascultător.

Yoongi ești un adevărat luptător și cred că, visele tale se vor împlini cu adevărat, dar te rog eu să ai grijă de tine și de sănătatea ta.

Moon Geum-Young

____________________________________

Nu știu cât de adevărate sunt unele lucruri despre Yoongi. Toate aceste chestii le-am găsit pe diferite site-uri, am citit foarte multe despre el pentru carte și sincer nu știu câte sunt adevărate, dar să zicem că e realitatea combinată cu ficțiunea.

I got love: A diary for Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum