08.09.2015
Dragă jurnalule,
Astăzi s-a întâmplat un eveniment neplăcut pentru mine. În urmă cu câteva zile, am ieșit împreună cu Bo-gum și câțiva prieteni din cartier, la o pizzerie, pentru a ne bucura de căldura excesivă de afară. Se pare, că unul din foștii colegi de liceu al lui Bo-gum, a prins drag de mine, ceea ce nu mă așteptam. De obicei, nu sunt pe placul niciunui băiat sau pur și simplu nu mă atrage nici măcar unul. Merg la un liceu de fete și am avut puține contacte cu băieții.
Minhyuk, băiatul care cică, m-ar plăcea, m-a căutat după pe rețelele de socializare, pe care le folosesc foarte rar, și a început să vorbească cu mine. Mai întâi, nu mi-am dat seama care era scopul lui, dar după ce mi-a cerut o "întâlnire", am înțeles că mă place. La insistențele unei prietene am acceptat să mă văd cu el.
Totul părea foarte ok la început. Am vorbit foarte multe lucruri legate de viitor, de școală, de ce ne place să facem în timpul liber. Era o conversație foarte lejeră și chiar, m-am simțit în largul meu cu el. Aflasem că făcuse un curs de câteva luni și acum este la începutul carierei de stilist vestimentar, alături de mătușa lui. Mi-a spus că a prins o ofertă bună la o agenție din Seoul, și de la toamnă începe serviciul acolo. Sunt foarte surprinsă cum, un tip așa fashion ca el, se simțea atras de o fată așa de simplă ca mine. Începusem să îmi placă mult de el, doar dintr-o simplă conversație. Părea o persoană foarte deschisă și plăcută.
Dar, ce e frumos, repede trece. Telefonul meu se afla pe masă şi l-am deschis întâmplător pentru a verifica ora. Ecranul de blocare conține o poza cu un Yoongi blond, de la ultimul MV al băieților. Știam că Minhyuk a fost în aceiași clasă la liceu cu el, dar nu știam părerea lui despre acesta. Băiatul a văzut poza și a început să râdă. M-am uitat confuză la el, așteptând un răspuns.
Cel mai dureros moment a fost, când mi-a spus "Îți place de slăbănogul ăsta?". Nu i-am răspuns, nu știam cum să îi fi răspuns. În primul rând, el credea că îmi place de Yoongi ca idol, nu ca o persoană cunoscută în trecut. Îmi făcusem speranțe în privința lui. M-a deranjat comentariul adresat de el, pentru că eu îl apreciez pe Yoongi extrem de mult. A îndurat multe, pentru a-și îndeplini visele.
De ce îmi fac mereu speranțe?
Moon Geum-Young
______________________________________
Simt că îmi pierd ideile pentru toate cărțile...
CITEȘTI
I got love: A diary for Min Yoongi
Short StoryJurnal | Proză scurtă | Dragoste Moon Geum-Young era o simplă fată cu vise mărețe și speranțe în ochi. Locuia undeva prin Daegu, Coreea de Sud. Avea o familie nu prea iubitoare, mai mult de formă, iar prieteni, îi avea și pe aceia tot de formă. Duc...