9

157 15 9
                                    

13.03.2012

Dragă jurnalule,

Mă simt tristă. Mă simt atât de tristă, încât am refuzat să mănânc și înghețata de casă a mamei mele. Niciodată nu am refuzat așa ceva, până azi. Nu mai am inspirație nici să scriu. Nu mă mai pot concentra la nimic. Nu îmi mai pot descărca sentimentele pe hârtie. Inspirația mea a plecat departe.

Acum câteva zile, am aflat de la Bo-gum că Yoongi a plecat în capitală pentru o audiție la o agenție. A plecat singur, și-a lăsat familia, prietenii, școala în urmă. M-a lăsat și pe mine, dar a luat o bucată din sufletul meu cu el. Nu apucasem să vorbim nimic. El de abia, dacă știa de existența mea. Nici măcar numele meu nu cred că îl știa.

Mă urăsc. Îmi urăsc timiditatea și anxietatea socială. Aș fi putut vorbi cu Yoongi de multe ori, dar am pierdut fiecare ocazie. L-am pierdut pentru totdeauna. A plecat departe și nu se va mai întoarce. Sunt sigură că va lua acea amărâtă de audiție sau dacă nu, sigur va încerca la altă agenție. Până la urmă, acesta era visul lui, cine sunt eu să îl opresc? Nu însemn nimic pentru el. Și-a abandonat până și examenele finale pentru acest vis.

Spre deosebire de mine, el avea un scop în viață, eu nu am nimic. Nu știu ce îmi va oferi viitorul. Probabil, îmi voi termina școala, mă voi angaja, voi avea o familie și îl voi uita pe Yoongi, care va devenii faimos, va avea bani și o carieră de succes.

Yoongi, te rog să ai grijă de tine, te rog să îți urmezi visele, te rog nu uita locul de unde ai plecat.

Moon Geum-Young

____________________________________

Scuzați eventualele greșeli. 😁

I got love: A diary for Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum