15.09.2013
Dragă jurnalule,
Nu credeam vreodată, că va fi așa de greu la liceu. Văzusem câteva drame cu adolescenți și finalul mereu a fost unul fericit. Poate că și finalul meu va fi fericit, doar ce am început liceul de câteva luni, dar niște colege mai "neplăcute" le făceau zile fripte fetelor mai timide și tăcute, iar eu mă număr printre ele. Chiar dacă, până acum nu s-au luat de mine, mă aștept la orice, sunt sigură că eu urmez, la cât de tăcută și de retrasă sunt. Poate ideea de a continua liceul la școala de fete, nu a fost una strălucită.
Acum mă aflu pe o bancă în parc și ascult "No" de la BTS. Nu am crezut niciodată că trupa din care face parte Yoongi, îmi va plăcea așa de mult. Prin unele piese de a lor simt că vorbesc despre mine. Înainte, nu ascultasem prea mult kpop, foarte puține melodii semnificative de la BigBang, 2NE1 și Shinee. Nu sunt pasionată de muzică și uneori simt că îmi irită urechile, prefer liniștea.
Yoongi, sau mai bine zis Suga, nici eu nu știu cum ar trebui să îi spun acum, e așa de diferit în clip față de cum era acum doi ani, când am început să îl observ cu adevărat. Compania văd că ia vopsit părul într-un castaniu spre roșcat și l-a îmbrăcat în niște haine, predominant albe. Pielea tot albă și palidă i-a rămas. Seamănă cu un înger.
E așa de ciudat să stai și să te uiți la o persoană celebră, care în trecut a fost un biet băiat, dintr-un cartier sărăcăcios. Sunt sigură că puțini de aici își mai aduc aminte de Yoongi, eventual câțiva foști colegi de liceu și poate câțiva oameni de prin zonă. Să îți dai seama că tu l-ai cunoscut exact așa cum era înainte, un simplu băiat care mergea la școală și se certa zilnic cu părinții. Și acum, după doi ani să ajung ascultându-i muzica, să îl văd zilnic ca pe un idol, nu ca pe un simplu băiat.
Mă întreb, dacă Yoongi își mai aduce aminte de mine, de acea fată care scria poezii pe balcon de revelion. Fata căreia el ia zâmbit.
Moon Geum-Young
____________________________________
Am ajuns să scriu și pe autobuz.
CITEȘTI
I got love: A diary for Min Yoongi
Short StoryJurnal | Proză scurtă | Dragoste Moon Geum-Young era o simplă fată cu vise mărețe și speranțe în ochi. Locuia undeva prin Daegu, Coreea de Sud. Avea o familie nu prea iubitoare, mai mult de formă, iar prieteni, îi avea și pe aceia tot de formă. Duc...