15.03.2019
Dragă jurnalule,
Un nou an, un nou început. După, o iarnă foarte friguroasă a răsărit, în sfârșit și soarele de primăvară, încălzindu-mi sufletul în fiecare dimineață cu razele lui. Bagajul stă undeva într-un colț al camerei, așteptând nerăbdător ca și mine să părăsească această încăpere. Au trecut trei ani. Trei ani minunați pot spune. Ani în care am râs, plâns, am trăit momente minunate și mai puțin minunate. M-am maturizat. Îmi amintesc, când am ajuns pentru prima dată în Seoul, totul era nou pentru mine, eram speriată, stresată, iar în afară de prietena mea cea mai bună - care din păcate este la altă facultate - nu cunoșteam pe absolut nimeni.
Cu timpul mi-am făcut prieteni, am cunoscut oameni extraordinari, am devenit un adevărat fan al trupei BTS, m-am împrietenit chiar și cu un idol, dar cel mai important lucru în acești ani a fost iubirea oferită de Yoongi. Poate că noi doi nu suntem meniți să fim împreună, poate nu am avut șansa să îi spun cât de mult îl iubesc, îl apreciez, cât de mult m-a ajutat să mă schimb, să îmi dau seama de adevăratul sens al vieții, poate nu voi reuși să îi mulțumesc niciodată, dar tot ce contează este ca el să fie fericit. Relația noastră a fost undeva, între una de prietenie și una de iubire. Nu ne-am iubit precum cuplurile în general. Iubirea noastră a fost una diferită și unică.
Mă reîntorc în Daegu cu zâmbetul pe buze. Dacă atunci când am venit aici eram tristă, acum sunt fericită. Simt o liniște sufletească, simt că în sfârșit m-am regăsit pe mine. Tocmai, ce am primit un job în orașul meu, la o editură, unde voi redacta o revistă cu poezii pentru copii.
În urmă cu opt ani, când eram doar un copil, ce trecea în perioada adolescenței, te-am primit pe tine jurnalule cadou. Nu credeam vreodată, că vei ajunge să îmi fi precum un psiholog, sau precum un prieten care mă asculta mereu și nu îmi reproșa nimic. Recitesc paginile și îmi dau seama, cât de mult m-am schimbat, îmi dau seama de evoluția mea ca persoană, de admirația pe care am avut-o pentru Yoongi. Îmi dau seama, cât de mult l-am iubit, respectat, admirat și cât de mult o fac și acum.
Aceasta este ultima pagină a jurnalului, înainte de a-l închide, undeva în cutia amintirilor din tinerețe.
Moon Geum-Young
Sfârșit
______________________________________
🙂
CITEȘTI
I got love: A diary for Min Yoongi
Short StoryJurnal | Proză scurtă | Dragoste Moon Geum-Young era o simplă fată cu vise mărețe și speranțe în ochi. Locuia undeva prin Daegu, Coreea de Sud. Avea o familie nu prea iubitoare, mai mult de formă, iar prieteni, îi avea și pe aceia tot de formă. Duc...