14.10.2016
Dragă jurnalule,
Oficial am fost la al doilea meu fan meeting, a celor din BTS. Noua melodie, intitulată "Blood, sweat and tears" de pe albumul "Wings", pur și simplu a rupt clasamentele naționale și internaționale. Băieții ăștia mă uimesc, pe zi ce trece tot mai mult. Mă simt foarte mândră de ei și pot spune că am devenit o adevărată fană, mai ales o fană a lui Yoongi și poate puțin și a lui Taehyung. Încă, de când am început să vorbim, i-am dat o atenție deosebită acestui băiat, care mă face să mă simt bine în fiecare zi, datorită glumelor lui.
La întâlnirea cu trupa, băieții au fost foarte amabili ca de obicei. Sunt niște persoane minunate, amuzante și respectuoase. Acum știu, de ce fandomul lor este așa de unit. Cel mai amuzant lucru, a fost faza cu Taehyung, care nu a dat nimic de bănuit că mă cunoaște. Când mi-a semnat albumul, a scris "De la Alien pentru Moon", făcându-mi cu ochiul. Îi place să mă tachineze, după numele de familie.
Ultimul care mi-a semnat albumul a fost Yoongi. Eram foarte timidă și îmi era frică să mă uit în ochii lui. Inima a început să îmi bată și mai tare, atunci când m-a întrebat "Ai parcurs atâta drum din Daegu, doar pentru a ne vedea pe noi?". Atunci, m-am uitat în ochii lui și el s-a uitat pătrunzător la mine. Eram nedumerită, iar el a văzut asta și mi-a spus că mă cunoaște de la acel fan meeting din Daegu. A spus că a fost atent la fiecare fan atunci, doar că fața mea i se părea cea mai familiară. Când am plecat, I-am spus rapid, cum de fapt, locuim în același cartier, din Daegu. Nu am mai așteptat reacția lui. Oricum, aproape eram pe punctul de a leșina acolo, când i-am văzut pielea albă în contrast cu părul negru și sacoul din catifea roșie.
Totuși, Yoongi mă cunoaște acum. Ce îmi pot dori mai mult de atât?
Moon Geum-Young
______________________________________
Doar pe mine mă oftică wattpadul în ultima vreme? Zice să îmi schimb parola, dar nu mă lasă în același timp. 😐
CITEȘTI
I got love: A diary for Min Yoongi
Short StoryJurnal | Proză scurtă | Dragoste Moon Geum-Young era o simplă fată cu vise mărețe și speranțe în ochi. Locuia undeva prin Daegu, Coreea de Sud. Avea o familie nu prea iubitoare, mai mult de formă, iar prieteni, îi avea și pe aceia tot de formă. Duc...