02.02.2016
Dragă jurnalule,
Nu am crezut vreodată, dar iată-mă în ultimul an de liceu și cu o săptămână înainte de bacalaureat. Nu pot spune că nu mă simt pregătită, mă simt de fapt, destul de pregătită, dar îmi e frică de ce va urma după examene. Trebuie să mă gândesc la ce voi face cu viața mea. Școala s-a terminat, vârsta de 18 ani am împlinit-o de mult și eu nu am nici măcar o pasiune, în afară de a scrie niște poezii fără logică.
În cei trei ani de liceu, am reușit să îmi fac câteva prietene, iar una dintre cele mai bune fiind Alexa, o tipă ce s-a mutat la începutul liceului în oraș, din Rusia. Alexa este tare zăpăcită și impulsivă uneori, are impresia că lumea se învârte în jurul ei, dar pasiunea pentru cărți ne-a adus să fim prietene bune.
Ea mi-a recomandat să mă înscriu la facultatea de litere tocmai în Seoul, foarte departe de orașul meu. Aș putea să mă înscriu aici, în Daegu și să merg de acasă. Alexa îmi cunoaște povestea de viață, de la cea cu părinții mei, până la cea cu idolul Suga din BTS. Ea mi-a spus că este o șansă unică să scap de stresul cu părinții și poate să îl văd mai des, la concertele și fan meeting urile lor. În plus, va veni și ea cu mine în capitală, doar că la altă facultate.
Cred, totuși, că nu este o idee așa de rea, poate este una chiar bună. Încă, sunt în dubii, trebuie să îmi conving și părinții, am nevoie și de suportul lor. Îmi place să scriu poezii și să citesc cărți, iar facultatea de litere îți poate oferi asta. Voi scăpa și de certurile cu părinții pentru o perioadă, poate cu timpul îmi voi găsi și un job part-time, pentru a mă întreține singură, iar partea cu Yoongi... încă, nu pot vorbi despre asta, cine știe, poate chiar îl voi vedea sau poate nu.
Seoul, păzea că vin!
Moon Geum-Young
______________________________________
Long time no see!
CITEȘTI
I got love: A diary for Min Yoongi
Short StoryJurnal | Proză scurtă | Dragoste Moon Geum-Young era o simplă fată cu vise mărețe și speranțe în ochi. Locuia undeva prin Daegu, Coreea de Sud. Avea o familie nu prea iubitoare, mai mult de formă, iar prieteni, îi avea și pe aceia tot de formă. Duc...