27

135 16 2
                                    

23.12.2017

Dragă jurnalule,

Am continuat să ies cu Yoongi. Avem aproape trei luni, de când ieșim împreună. Întâlnirile noastre nu sunt ca cele între cupluri, sunt diferite, de fapt nici nu ne comportăm precum un cuplu. Ieșim, pentru că ne simțim bine unul lângă celălalt. Încercăm să fim cât mai discreți, ne vedem mereu seara târziu, în locurile puțin aglomerate, cam o dată sau de două ori pe săptămână. Programul lui Yoongi este foarte încărcat, iar regulile idolilor privind relațiile sunt foarte stricte. De aceea comunicăm mai mult prin intermediul mesajelor.

Yoongi a devenit foarte grijuliu, atent și înțelegător cu mine. Și-a făcut foarte multe griji când am fost bolnavă, de aceea de multe ori îmi împrumută eșarfa sau jacheta lui, când este foarte frig afară. Comportamentul lui față de mine, se apropie de perfecțiune. Chiar dacă, de multe ori, glumele lui sunt oribile sau adoarme fără a-mi spune "noapte bună", făcându-mă să mă îngrijorez.

A fost foarte deschis cu mine, în privința depresiei din trecut. A spus că era atât de disperat, încât a ajuns la gânduri necugetate. Dar, nu a renunțat. Nu își dorea să debuteze, să fie idol, să danseze și să fie cunoscut. Își dorea doar să facă muzică, să compună versuri, dar destinul lui a luat o întorsătură. A debutat, a devenit idol, a devenit cunoscut nu doar în țară, ci și în afara ei. Iar, el este mulțumit de cine este acum. Este mulțumit de Suga ca idol, de Agust D ca și compozitor și de Yoongi ca și om.

Moon Geum-Young

______________________________________

Am întârziat puțin cu postatul, deoarece am scris prologul la cealaltă carte. 😁

I got love: A diary for Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum