15.06.2013
Dragă jurnalule,
Yoongi a debutat. Da, ai înțeles bine, tocmai și-a făcut debutul cu alți șase băieți sub numele de BTS, în data de 13.06.2013. Nu am apucat, încă să ascult tot albumul, dar melodia debutului mi se pare genială. "No more dream" vorbește despre ce se petrece în viața fiecărui tânăr sau cel puțin în viața tinerilor ca mine.
Consider că, fiecare adolescent a ajuns la un moment dat să se întrebe "Oare cum arată viitorul meu? Ce vreau să fac cu viața mea? Care este visul meu?" și să nu primească nici un răspuns concret. La asta mă gândesc și eu în fiecare seară, stând pe canapeaua veche a părinților, scoasă afară și meditând la singurul țel pe care îl am, să nu mai depind financiar de părinți.
Față de mine, Yoongi a reușit. A reușit să își îndeplinească visul, chiar dacă a dus o viață oribilă și tristă până la debut. Acum face ceea ce i-a plăcut întotdeauna, fără ca cineva să îi mai rupă foile cu versuri sau să îl preseze zilnic cu școala și munca. Chiar dacă, agenția e mică, sunt sigură că îl va sprijini și va avea o carieră de succes. El deja a făcut un pas spre un viitor strălucit, în timp ce eu bat pasul pe loc.
Sper că se înțelege bine cu restul membrilor. Din câte am citit, cinci dintre ei sunt mai mici decât el, unul are în jur de 15 ani. Dar, nu vârsta este importantă. Este important să se simtă bine lângă ei și să fie mai mult, decât simpli colegi să fie prieteni buni.
Să privim și partea bună a lucrurilor, acum îl pot vedea zilnic pe Yoongi, doar căutând "Suga BTS" pe google și primesc poze și clipuri gratis. Suga este numele de scenă a lui acum, dar pentru mine tot Yoongi cel palid și rece va rămâne.
Moon Geum-Young
____________________________________
Am revenit mai greu... De câteva zile nu am mai scris nimic, lipsă de timp, inspirație și chef...
CITEȘTI
I got love: A diary for Min Yoongi
Short StoryJurnal | Proză scurtă | Dragoste Moon Geum-Young era o simplă fată cu vise mărețe și speranțe în ochi. Locuia undeva prin Daegu, Coreea de Sud. Avea o familie nu prea iubitoare, mai mult de formă, iar prieteni, îi avea și pe aceia tot de formă. Duc...