24.09.2018
Dragă jurnalule,
În viață trebuie să îți asumi fiecare greșeală făcută. Chiar, dacă a trecut ceva timp de la ultima întâlnire cu Taehyung, simțeam că lucrurile nu trebuie să rămână așa între noi. Recunosc cu mâna pe inimă, că am greșit față de el. Este o persoană minunată, ce nu merită să sufere pe urma comportamentului meu imatur.
Atunci când ieșeam cu Yoongi, mă simțeam fericită și împlinită, dar amintirile cu Taehyung din trecut îmi dădeau târcoale. Zâmbeam și realizam cât de fericită eram alături de băiat, dar în același timp, îmi apăreau în minte întâmplările neplăcute cu colegul său de trupă. Într-una din zile, i-am povestit tot lui Yoongi și i-am zis că vreau să îmi repar greșeala. Acesta a fost de acord și chiar mă susținea, spunând că îmi va aranja o întâlnire cu el. În acel moment, speram ca Taehyung să îmi mai acorde o mică șansă sau să mă asculte măcar și să mă ierte, indiferent dacă relația noastră mai poate fi numită amicală sau vom rămâne niște cunoștințe, niște străini ce au avut o prietenie frumoasă cândva.
M-am întâlnit cu Taehyung. Yoongi a avut grijă de tot, având foarte multă încredere în mine. El pare rece și distant, dar sufletul lui aparține unei persoane foarte grijulie, atentă și iubitoare. Taehyung în afară de nuanța părului, ce era roz pe partea stânga a capului și blondă pe partea dreaptă, era neschimbat. Aceiași privire neutră, același zâmbet pătrățos, dar totuși conturul chipului aparținea acum unui bărbat adevărat, iar corpul îi arăta mult mai dezvoltat.
I-am povestit tot, despre mine și Yoongi din perioada preadolescenței, despre faptul că eu îl admiram înainte de a deveni idol, despre cât de mult am greșit față de el și cât de mult regret că am distrus prietenia din cauza egoismului meu, dar cel mai mult i-am spus cum sentimentele mele și atașamentul de el au fost reale, cum nu m-am prefăcut nici măcar o clipă, în a-i fi prietenă.
Taehyung a înțeles tot și era foarte fericit, că ne-am revăzut și am rămas împăcați. A spus că știe tot despre relația mea cu Yoongi și să stau fără griji, deoarece fiecare membru are întâlniri cu cineva, iar ei se protejează unul pe celălalt, pentru a nu afla agenția sau fanii.
În viață lucrurile bune vin alături de cele rele, dar noi trebuie să știm cum să jonglăm cu ele.
Moon Geum-Young
______________________________________
Am tot intrat în blocaje cu această carte și sincer, mai bine o finalizez mai repede, decât să ajung în culmea disperării și să o șterg.
CITEȘTI
I got love: A diary for Min Yoongi
Short StoryJurnal | Proză scurtă | Dragoste Moon Geum-Young era o simplă fată cu vise mărețe și speranțe în ochi. Locuia undeva prin Daegu, Coreea de Sud. Avea o familie nu prea iubitoare, mai mult de formă, iar prieteni, îi avea și pe aceia tot de formă. Duc...