01.10.2017
Dragă jurnalule,
Când eram pe punctul de a-mi pierde și ultima picătură de speranță, atunci a apărut. A apărut el, din nou în viața mea și mi-a redat toate speranțele. Ar fi trebuit să îl refuz, ar fi trebuit să îi cer niște explicații, ar fi trebuit să fiu rece cu el, dar eu am fost opusul la acestea, l-am primit înapoi cu brațele deschise. I-am arătat cât de mult îmi pasă de el și cât de mult mi-a lipsit.
Se pare că în cele din urmă, Yoongi m-a contactat, cerându-și scuze pentru absența lui, având ca motiv principal programul încărcat și regulile stricte ale agenției. Cred și eu, reputația lui de idol este pe primul loc.
Ne-am întâlnit cu câteva seri în urmă, undeva în jurul orei 23:00, în spatele căminului. Un loc foarte super, ca de "prima întâlnire", doar că nu puteam risca să fim văzuți de cineva, cariera lui s-ar putea destrăma în orice moment, dacă nu suntem atenți.
Eram așa de tăcuți și de timizi amândoi. Era întuneric, iar hainele negre nu ne permiteau să ne vedem unul pe altul, prea mult. Stăteam rezemați de zidul clădirii, iar eu eram foarte tensionată, încă nu îmi venea să cred că el se afla la jumătate de metru, de mine. Și-a îndreptat privirea spre mine și în liniștea serii, mi-a spus că, undeva în adâncul sufletului, are câteva sentimente de iubire pentru mine. Mai pe ocolite, mi-a spus că mă place.
Cred că și el a fost surprins de mărturisea lui, cum am fost și eu. Eram șocată și nu știam cum să reacționez, el probabil văzând asta, mi-a spus că nu așteaptă nici un răspuns. Am rămas amândoi de acord să ne mai întâlnim și să vorbim prin mesaje, în ciuda programului său cu trupa foarte încărcat.
Yoongi, tu chiar mă placi? Eu o fac de mult timp...
Moon Geum-Young
______________________________________
Cred că voi posta puțin mai greu, deoarece trec printr-o situație sentimentală foarte grea...
CITEȘTI
I got love: A diary for Min Yoongi
Short StoryJurnal | Proză scurtă | Dragoste Moon Geum-Young era o simplă fată cu vise mărețe și speranțe în ochi. Locuia undeva prin Daegu, Coreea de Sud. Avea o familie nu prea iubitoare, mai mult de formă, iar prieteni, îi avea și pe aceia tot de formă. Duc...