14

144 17 4
                                    

06.05.2015

Dragă jurnalule,

Au trecut patru ani. Patru ani de când, nu l-am mai văzut pe Yoongi și doi ani de când acesta a debutat. Tocmai, ce băieții au revenit cu un nou album și piesa de titlu "I need u" a făcut multă zarvă în clasamentele din Coreea și din alte țări. Dacă înainte, de abia auzeai cuvântul BTS, acum toată lumea vorbește despre ei. Au devenit într-adevăr faimoși, iar Yoongi a devenit rapid noul Oppa pentru multe fane.

Totul a luat o întorsătură pentru mine zilele trecute, când băieții au anunțat un fan meeting în Daegu. Chiar Yoongi a făcut anunțul, spunând că au trecut doi ani de când, nu și-a mai vizitat orașul și că e foarte încântat de acest eveniment. Am fost agitată multe zile, neștiind dacă să merg sau nu, îmi cumpărasem noul album și parcă chiar aștepta să fie semnat. BTS e singura trupă, căruia îi cumpăram albumele.

A venit și ziua cea mare și da, m-am hotărât pe ultima sută de metrii să merg și eu. Nu aveam nimic de pierdut, poate de câștigat. Era o adevărată îmbulzeală, fanele strigau disperate, erau nerăbdătoare să își vadă idolii, iar când aceștia și-au făcut apariția pe micuța scenă, simțeam că scaunul fuge de sub mine. După patru ani de zile băiatul se afla, în sfârșit față în față cu mine. Nu pot descrie emoțiile pe care le-am simțit. Fericire, uimire, teamă, toate acestea le simțeam pe rând, neștiind cum să le ascund.

Și acum îmi amintesc, cum am ajuns în dreptul băiatului și am uitat cum se vorbește. În afară de un simplu "bună" și de numele meu, nu am scos nici un cuvânt. Doar îl analizam. Era destul de schimbat. Părul îl avea într-o nuanță de roșcat, fața plină de machiaj și tricoul alb îi lăsa la iveală clavicula. Nu cred că m-a recunoscut, sau poate nici măcar nu își mai amintește de vechile cunoștințe ale cartierului. Mi-a semnat rapid albumul și mi-a strâns mâna, zâmbindu-mi sincer. Era pentru a doua oară, când mi-a zâmbit.

Yoongi e fericit acum. Are faimă, bani, face totul din pasiune, și-a îndeplinit visul și colegii lui din trupă sunt niște persoane minunate. Am avut onoarea să îi întâlnesc și pe ei.

Moon Geum-Young

______________________________________

Capitolul acesta a ieșit mai lung, decât voiam. 😔

I got love: A diary for Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum